Davy C.
Legacy Member
brechen zei:waarom hebben ze da hier nie wa dichter bij mij![]()
http://i482.photobucket.com/albums/rr184/brechen2002/sneeeeuuw.jpg mijn straat dus, waar die 2 strepen staan![]()
http://users.telenet.be/davyc/DSC_0453.JPG
zo ziet et er hier uit


sneeeeeeuw, op school ist precies een oorlogje sneeuwballen
ad:
'
maar kzit wel thuis