nonkel wulle
Legacy Member
Davy C. zei:Bambis (kan ni op de naam van da beest komen) gezien tijdens toerke me den auto
http://users.telenet.be/davyc/DSC_0458.JPG
http://users.telenet.be/davyc/DSC_0463.JPG
Toch niet in Beernem? :')
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Davy C. zei:Bambis (kan ni op de naam van da beest komen) gezien tijdens toerke me den auto
http://users.telenet.be/davyc/DSC_0458.JPG
http://users.telenet.be/davyc/DSC_0463.JPG
Stancke zei:Is dat niet in Ryckevelde ofzo? Ik herken daar een boom op die foto.

ElaFroFro zei:En trouwens; wa een KUTdialect is me da![]()

wat doen uw ouders van werk?rammsein zei:Ouders die ergens ana het werken waren en plots begonnen ze daar gebrekkig Engels te praten in de hoop dat m'n ouders het niet zouden verstaan.
Snobisme kan soms echt overslaan naar marginaliteit![]()
Tobi- zei:En de Snuffel is toch zalig relax?!
Super chill savonds, goed doenbaar om te slapen (al was het vreemd da kamer 12 door onze kamer moest maargoed
), ubercheap en relaxte mensen achter den toog. En die spellekes waren idd ook wel nice ^^