BleKKie
Legacy Member
stupid_noob zei:waaar kizzamp
Kwil weten of er daar stageplekken voor netwerkbheerders zijn![]()
Telenet (Operaties NV) zeker fzo, niet? - tis zijn ISP en hij zegt dat hij bij een provider werkt dusja

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stupid_noob zei:waaar kizzamp
Kwil weten of er daar stageplekken voor netwerkbheerders zijn![]()

stupid_noob zei:hostingbedrijf blekkie ^^
Is telenet een hostingbedrijf ook?

)Painkill02 zei:Een schoon poepke omtrent de GB, damn she was hot.
Tunak tunak tunbrechen zei:Daler Mehndikwil die zijne cd
![]()
^^gentille zei:Morgen eerste stagedag. Ik ben eens benieuwd![]()

Ja idd, dat is wss gelijk die aldi dingena143290 zei:Natuurlijk, maar de kwaliteit van het GB-merk van €899 is toch niet te vergelijken met pakweg een Pioneer van €2000 ?
Ieder zijn ding hé.KizZamP- zei:Mijn nieuwe oortjes die ik vandaag ontvangen heb
Shure SE530 - Wel €375 euro voor betaald maar is het geld naar mijn mening helemaal waard.
Shure * - SE530 Earphones with PTH Control
1 tweeter & 2 sub-woofers ftw!
375€ aan oortjes spenderen!!!? 
ja, maar hij kent de waarde van het geld hoor!GaMe® zei:375€ aan oortjes spenderen!!!?
![]()

night ghost 128 zei:Daar is niets aan als je in een goed bedrijf zit.
Neem het van mij aan, zaligste tijd dat je zal meemaken.

Stancke zei:Lol, vanop Netlog:
*bent u nie die vriend van laura?
-Een vriend, ken haar gewoon maar via netlog en msn meer niet
Is dat al de definitie van vrienden zijn?
