Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
ja en van op café gaan hebde een verhoogde kans op longkanker
ja en van op buite te kome kunde ook kanker krijge
ja en van...

Gewoon heel uwe dag in bed blijve en vooral NIET leven.. :wtf:

edit: die skullcrushers blijken ook degelijk te zijn idd :)

Tobi-

Legacy Member
firewulf1 zei:
ja en van op café gaan hebde een verhoogde kans op longkanker
ja en van op buite te kome kunde ook kanker krijge
ja en van...

Gewoon heel uwe dag in bed blijve en vooral NIET leven.. :wtf:

mijne muziek op me kamer staat ook veel te luid, op fuivn draag ik echt geen oordopjes hoor.. ik rook.. ik drink..

maar in-ear oortjes zijn zo gemakkelijk te vervangen door een koptelefoon..

spray-bunny

Legacy Member
Tobi- zei:
Je moet het zowiezo minder luid zetten :p
Maar doordat het geluid niet kan ontsnappen is de druk op het trommelvlies veel groten. Het kan gewoon nergens weg. De haartjes op je trommelvlies (of op iets anders, weet nie juist..) sterven daardoor sneller af.
Heb ik toch oa gezien op school..
Dat zou feitelijk ook wel goed kunnen.

Nog een geluk dat ik geen wiskunde doe:lol:

Energised

Legacy Member
kwil me die nieuwe headset halen "beats by dr dre"

enkel jammer dak gn geld heb :(

Selderijstok

Legacy Member
met spanning op mijn reset wachten :p die wss toch maar om 3u zal doorgevoerd worden >_>

KizZamP-

Legacy Member
Doom Dragon zei:
of je hebt rijke ouders die je wekelijks enkele tientallen euro's zakgeld geven :x

Als je nu kritiek op mij zou geven als ik het zou betalen me zakgeld, dan zou ik het aanvaarden en me ook dom vinden, maar ik krijg helemaal niks van zakgeld, nooit gehad trouwens - dus dat is niet van toepassing.

BleKKie

Legacy Member
heroes, 24, how i met your mother :p (hier toch)

oh en btw: zo'n in-ear oortjes doen dacht ek weinig schade bij normaal gebruik, maar die blijven van mij nooit zitten :oink: Is er een manier om die deftig in je oor te rammen? :p

Tha_nOn

Legacy Member
spray-bunny zei:
Ik dacht dat in-ears net minder gehoorschade veroorzaken. Ze houden het omgevingsgeluid beter tegen waardoor je het volume minder hoog hoeft te zetten.

das allemaal relatief me hoe luid ge het zet eh

spijtig genoeg hebben mensen ni door dat ze met zo'n dingen beter de muziek te stil zetten dan te luid, en ik ben er zeker van dat ze dat gedrag doorzetten met in-ear oortjes (trouwens levensgevaarlijk als ge me zo'n dingen wilt fietsen dan)

en zelfs al staat het op een goeie sterkte (dus niet te sterk) dan moogt ge er maar een maximum aantal tijd per dag naar luisteren om geen hoorschade te hebben (en ik kan u garanderen het is niet veel per dag da het mag en dan moet ge er al van uitgaan dat ge niet te luid staat)

en dan zit het nog nekeer in uw oor, kdenk dat headphones veel betere optie is als ge per se kwaliteitsvol muziek wilt gaan zitten luisteren me dingen in uw oren

Illcat

Legacy Member
Energised zei:
kwil me die nieuwe headset halen "beats by dr dre"

enkel jammer dak gn geld heb :(

Die zijn nie echt zo goed z! Heb'k es navraag voor gdaan hier op't forum en er bestaan veel betere, surtout met zo'n prijs.

KizZamP-

Legacy Member
Glimlach van vandaag; Surfen aan 1gbps download, 1gbps upload :D

2 weken stage :d

Fir3wulf

Legacy Member
geld op de bank gaan zette, ze hadde da in zo'n telmachien gestoke :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan