Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Today, a girl I've had a huge crush on for a long time told another friend of ours to get a life. I, in my infinite genius responded that her mom needed to get a life. She ran out of the room bawling. I got slapped in the face and informed that her mom had died not long ago. FML


:D
:rofl:

Hollow zei:
Geslaagd op theorie examen B :)
Gratz :woohoo:

GMotha

Legacy Member
megamold zei:
het feit dat ze zomaar iemand anders zijn tandeborstel gebruikt vind ik gortiger dan dat ze herpes heeft
Als ze'm al had zitten tongen, zal't wel ni veel verschil maken.

[LRRP]

Legacy Member
Blacky69 zei:
Heeft het pijn gedaan? Ik denk er namelijk ook over na om het te laten doen...

De ingreep zelf is volledig pijnloos. Ik heb momenteel enkel een redelijk rood rechteroog. Maar dit doet geen pijn.
Ik heb mijn ogen dinsdagmorgen laten laseren. Die dag zelf had ik nog een beetje last van het licht, ik moest met een soort van skibril rondlopen :p Nu woensdag, de dag na de ingreep zie ik perfect scherp zonder bril :)
Ik kan je het alleen maar aanraden, ik heb spijt dat ik het niet eerder heb laten doen. Er hangt natuurlijk wel een redelijk prijskaartje aan.

.bal

Legacy Member
Je moet daarom natuurlijk ook wel staan zonder een bril. Sommige mensen die al hun hele leven lang brillen zien er heel vreemd uit zonder bril.

Poplipo

Legacy Member
Today, after a party, I bring a girl to the flat I share with my 2 best friends. While we are doing it, she asks me "You're not afraid your friends could hear us?". The only answer that spontaneously came out of my mouth: "Don't worry, they're used to it". FML

:lol:

Djeck

Legacy Member
horsepenisBR zei:
YouTube - My Review on 10000 BC
die gast zijn kop hahahaaha

en dan die comments
"DIE PRICK............ "
"Your teeth are 10000 BC "
"Get a brace so your teeth can get normal. "
hahaha........
he looks lyk a missile struck GAZA boy.....
YOU ARE A FUCKING LOSER AND I HOPE A CAR HITS YOU. Rot in hell you retard
If someone were to attach a pole to your head, they could rake their yard.

I'd just like to say, you are one of the most ugly people i've ever seen....also, you have the most mentally retarded sounding voices ive ever heard

also, your lips are the size of angelina jolie's

also, i think a sasquatch fucked the shit out of your mom and had you...you look like a fucking caveman

platgaan

YouTube - I got Braces :D

Spectre

Legacy Member
Een maat van mij zit dus al een hele week aan te pappen met mijn lief dus ik wou wel eens weten over wat die zoal praten op msn. Nu ging het blijkbaar de hele tijd over seks en ik heb mijn lief haar pass van haar msn dus heb ik eens het spel meegespeeld. Blijkbaar wil die dus dat mijn lief hem anaal neemt met een strap-on, dat ze hem vastbindt en slaat en dat ze hem baft. Man ik heb gelachen :rofl:

Dreetn

Legacy Member
Spectre zei:
Een maat van mij zit dus al een hele week aan te pappen met mijn lief dus ik wou wel eens weten over wat die zoal praten op msn. Nu ging het blijkbaar de hele tijd over seks en ik heb mijn lief haar pass van haar msn dus heb ik eens het spel meegespeeld. Blijkbaar wil die dus dat mijn lief hem anaal neemt met een strap-on, dat ze hem vastbindt en slaat en dat ze hem baft. Man ik heb gelachen :rofl:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

HAHAHAHHAHAAAAAAAAA
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan