Bubba
Legacy Member
[LRRP];11171097 zei:De ingreep zelf is volledig pijnloos. Ik heb momenteel enkel een redelijk rood rechteroog. Maar dit doet geen pijn.
Ik heb mijn ogen dinsdagmorgen laten laseren. Die dag zelf had ik nog een beetje last van het licht, ik moest met een soort van skibril rondlopenNu woensdag, de dag na de ingreep zie ik perfect scherp zonder bril
Ik kan je het alleen maar aanraden, ik heb spijt dat ik het niet eerder heb laten doen. Er hangt natuurlijk wel een redelijk prijskaartje aan.
Zou je, eventueel via PM, wat meer info kunnen geven over het hoe en waar?
Ben namelijk ook van plan om zoiets te laten doen, maar ik vind er teveel informatie over.





En nieuwe collectie