Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hollow

Legacy Member
Tijdens de voormiddag onze pa zijn chauffeur gespeeld naar Aalst om te leren rijden.
Persoonlijk vond ik het een geslaagde rit (mijn tweede) en dat vond onze pa ook :applause:

a143290

Legacy Member
Hollow zei:
Tijdens de voormiddag onze pa zijn chauffeur gespeeld naar Aalst om te leren rijden.
Persoonlijk vond ik het een geslaagde rit (mijn tweede) en dat vond onze pa ook :applause:

:p Ik speel de laatste tijd ook voor chauffeur :D Voor mijn moeder dan.

bludgeoned

Legacy Member
Laptop geformatteerd en windows er terug opgezet voor het 2e semester en al bij al een groot uur kwijt en alles is weer zoals voorheen minus de rommel.

Painkill02

Legacy Member
Mijn glimlach voor vandaag is dat ik vanaf nu altijd mijn roze bril ga opzetten en dat ik positief door het leven zal stappen, tis me genoeg :p tegenslagen hebt ge altijd en tis beter dat ge der nekeer met lacht ipv der zuur over te zijn

hatetn

Legacy Member
matthi_182 zei:
http://blogsimages.skynet.be/images/000/134/091_monopoly.jpg

'k Zal er de titel maar niet bijzetten of ik word hier bestempeld als racist. Dus verzin zelf maar een leuke titel. :p



monoply for niggers

t'is nog maar de 10000ste keer dat hij passeert. zoals je ziet heb ik helemaal geen probleem om u slechte mop helemaal af te maken en ook niet om als racist te worden bestempeld. wrm: het nut van heel u pic gaat anders verloren

Troj

Legacy Member
Mij ziek gelachen bij die MIA-award show, enkele hoogtepunten:

-Miss België die denkt dat de zin stopt bij "en de genomineerden in." en niet verderloopt tot "de categorie beste Live zijn:".
-dEUS die zat waren tegen 21.15 en een heel uur hebben zitten roken, champagne zuipen en roepen, oa naar Axelle Red toen ze niet wist wanneer ze de envelop moest openmaken.
-Kate Ryan en Isabelle A die een gezicht tot op de grond hadden toen ze niet wonnen.
-Milow die tegen dEUS zegt: "5-2 voor Leuven, mannen".

Maar als ge zoals ik eerder de Grammy's oid gewoon zijt was het eigenlijk gewoon een rotirritante show.

Dakantochnie

Legacy Member
Troj zei:
Mij ziek gelachen bij die MIA-award show, enkele hoogtepunten:

-Miss België die denkt dat de zin stopt bij "en de genomineerden in." en niet verderloopt tot "de categorie beste Live zijn:".
-dEUS die zat waren tegen 21.15 en een heel uur hebben zitten roken, champagne zuipen en roepen, oa naar Axelle Red toen ze niet wist wanneer ze de envelop moest openmaken.
-Kate Ryan en Isabelle A die een gezicht tot op de grond hadden toen ze niet wonnen.
-Milow die tegen dEUS zegt: "5-2 voor Leuven, mannen".

Maar als ge zoals ik eerder de Grammy's oid gewoon zijt was het eigenlijk gewoon een rotirritante show.
En komt daar nog is bij dat iedereen genomineerd was in elke categorie. :')

Hi-la-risch! :rofl:

Troj

Legacy Member
dakantochnie zei:
En komt daar nog is bij dat iedereen genomineerd was in elke categorie. :')

Hi-la-risch! :rofl:

Inderdaad, en hoe overduidelijk was het dat ze dat in dezelfde studio als Steracteur/Steractrice ofzo gedaan hebben, zonder zelfs nog maar de opbouw wat te veranderen. Kwam vrij cheap over, ook omdat die "Box" van de Black Box Revelation daar gewoon een heel uur bleef staan.

Ik stel ook voor om volgend jaar mensen als Tanja Dexters niet meer uit te nodigen om de winnaar af te roepen, trok op ni veel.

Topmoment van de avond: Marieke Dilles :love:.

sh1b

Legacy Member
'k Heb ook zitten kijken. Het was echt slecht vond ik :')
Al die BV's die ze opgetrommeld hadden om daar nen mia uit te delen, jonges toch :/

Flipkikker

Legacy Member
Zalig nachtje weer donderdag en
daarnet nogmaals Slumdog Millionaire gezien :)

Savage

Legacy Member
Is die zo goe om meerdere keren te gaan kijken? Ik heb er al veel goede verhalen over gehoord, maar ben nog niet in de cinema geraakt.

Flipkikker

Legacy Member
wouter_dc zei:
red and blue 90's?

Zijn er niet geraakt,
geëindigd in Café d'Anvers, avond begonnen met etentje, dan naar repetitie geweest van paar vrienden en met een hoop van ons richting in dolce vita gezeten :)
In CdA nog een vriendin teruggezien waar we nog veel mee gefeest hadden, zij was nog wel in R&B geweest, maar naart schijnt heel druk (wel goe maja...) :)

Savage zei:
Is die zo goe om meerdere keren te gaan kijken? Ik heb er al veel goede verhalen over gehoord, maar ben nog niet in de cinema geraakt.

1 keer is genoeg zu :p
Maar men ma had em nog niet gezien en ik wou in de zetel hangen
Ge moet aant genre zijn, maar tis vrij luchtig gehouden en toch niet "typisch"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan