iamhollywood
Legacy Member
sh1b zei:'k Heb ook zitten kijken. Het was echt slecht vond ik :')
Al die BV's die ze opgetrommeld hadden om daar nen mia uit te delen, jonges toch :/
Was te verwachten .. voor echte show moet ge bij de VTM zijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sh1b zei:'k Heb ook zitten kijken. Het was echt slecht vond ik :')
Al die BV's die ze opgetrommeld hadden om daar nen mia uit te delen, jonges toch :/

Hollow zei:Vanavond 100 dagen fuif, alle leerkrachten van vorig jaar terugzien.
eerste keer dat ik een hele nacht uitgeweest ben was dat. Eerst in Leuven nen hele nacht gaan doordoen (trein naar huis om 7u, ff smoel wassen en dan direct verkleed naar school als Vito Corleone xD), dan nen dag het varken uithangen en opnieuw gaan zuipen en daarna ook nog tot diep in de nacht doorfuiven.
Hollow zei:Vanavond 100 dagen fuif, alle leerkrachten van vorig jaar terugzien.
Sint Jan Berchmans instituut PuursKizZamP- zei:Sint Jans Lodejo ?
Bij mij was 't gisteren 100 dagen, en 'k heb diene directeur daar zitten uitschijten hahaha.
Hollow zei:Sint Jan Berchmans instituut Puurs
? En je woont in Gent / Mariakerke
?128MB zei:verveling + de post hierboven =
http://i40.tinypic.com/2jbthrq.jpg