Flipkikker
Legacy Member
dakantochnie zei:Ik ben al blij als ik het een uur op voorhand weet.![]()
² that

Was wel leuk ook vandaag: biefstuk met pepersaus en kroketjes, met een bescheiden sla'tje erbij, vers bereid door men ma

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dakantochnie zei:Ik ben al blij als ik het een uur op voorhand weet.![]()


FroFro zei:vannacht op feestje; ksta me ne vriend te praten in de gang, ineens wandele der twee wijven langs, die stoppen even, zeggen tege diene maat "Ofwel gaat ge nu Joost op de zevenenhalfde verdieping halen ofwel kust ge ons nu allebei", die maat vraagt zo aan mij wattem moet doen, en ik zeg "Euhr, kussen natuurlijk", die twee wijven draaien die binne en lopen weg.
We stonde daar ook zo van "wtf? awesome". Alleen was het wel behoorlijk genant da ik daar maar gewoon naast stond lol ^^
Wel echt vet feest, way too druk though.

Mythic zei:merk ik daar een jaloerse ondertoon op omdat ze u niet gekozen hebben![]()

Dat hij dicht is of de thread zelf?dakantochnie zei:

frado2005 zei:

frado2005 zei:
What do you think of me? : Friend, Best friend, Boyfriend en shit waarom geen normale dingen :'(acid_bug zei:Laat dienen jongen eens zijn verhalen doen gvd! Ik lig er elke keer weer strijk mee![]()

HyPnOTiZeR zei:
HyPnOTiZeR zei:
Da's ook maar niptdakantochnie zei:Ik ben al blij als ik het een uur op voorhand weet.![]()

