Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Net the Fresh Prince of Bel Air gexxxxxxxx. Met momenten lachen dat mijn maag zeer doet :lol:

cura

Legacy Member
Dude87 zei:
vannacht wast ne verjaardag en we hadden allemaal een goei pint gedronken. rond 5u vanmorgen als iedereen zowa vertrokken was en ik en ne maat nog overschoten, kregen we het plots in onzen kop om naar de ardennen te gaan. dusja, wa doen we, we waren eerst van plan om me mijn camionet te gaan en em eeft er zijnen dax in gezet (om daar wa rond te crossen denkek, we weten teigenlijk zelf niemeer) ma we hebben dan uiteindelijk me zijnen auto vertrokken ondanks de tegenstribbeling van zijn moeder die zei da em veel te zat wa vo na daar te rijden en ze verklaarde ons zot...

nuja, aan een goei 160 na daar gevlamd me geregeld een pispauze en drinkpauze langs de pechstrook. em eeft zelfs nekeer expres tegen de vangrail gereden vo de leute ^^

uiteindelijk toegekomen in dinant, al een beetje ontnuchterd van de rit :) we kijken naar den auto en we schieten in de lach omdat ie ne hele gedeukte linkervoorvleugel heeft en zijn pinker eraf is door da em thuis toen em in achteruit va den oprit reed de stenen brievenbote gepast had :D (jah we kunnen tma zien alst klaar is e ^^ )daar wa rondgetsjoold en overal achter pornomagazines gevraagd vo de leute en eentje gekocht, tkieken afgegeven in de bergen me den auto en we wilden dan wa slapen voorda we terugkeerden ma we zaten nog me teveel energie...

dus we zochten boskes waarda we wa prive hadden om es goe te rukken om ons eigen moe te maken... da is ook gelukt ondanks tgene wa we dervoor gezopen hadden.

tprobleem was dan da den auto vastzat in de modder in die aardewegskes en we hebben da bakske een deel moeten duwen :sop:

nuja, we konden dan nog nie in slaap vallen dus we hadden maar teruggekeerd :sop:

em is naar zijn vader gegaan me mij waar ie dan opgebeld was door zijn moeder... om te weten of we nog leefden eh... en om te zeggen da ze zijn brommer nergens zag staan :sop:

wij waren alletwee al aant denken da em getsjoept is, dus we rijden naar zijn huis... om dan tot het besef te komen achter 20minuten rijden da het wel eens mogelijk zou zijn dat ie em in mijn camionet gestoken heeft :s hij weet daar niks meer van en ik wist het nie zeker :unsure: dusja da betekent dat da nu onzen eersten blackout is terwijl we nog nie gaan slapen hadden :unsure:

en mijn glimlach van vandaag is dan eigenlijk ook wel deels dak heelhuids thuisgekomen ben (om 16:00u ongeveer) :D
nu gaak nog een uurke of 2 slapen om dan vanavond nog ne 2de verjaardag te gaan vieren :D

SHENANIGANS!

ZackWhite

Legacy Member
genieten van een stuk bananentaart om swws naar de les 3D animatie te vertrekken waar we deze keer hopelijk iets interessants gaan zien :D

Fir3wulf

Legacy Member
Dude_87 die een kruisboog wil aanschaffen om een beetje de silent asassin uit te hangen :D

Cartek

Legacy Member
man bijt hond, west vlaamse boer die aan polen uitlegt hoe em met de tractor moet rijden en wat em moet doen als em een bom tegenkomt in gebrekkig engels met west vlaamse woorden dertussen. :lol:

Djeck

Legacy Member
Cartek zei:
man bijt hond, west vlaamse boer die aan polen uitlegt hoe em met de tractor moet rijden en wat em moet doen als em een bom tegenkomt in gebrekkig engels met west vlaamse woorden dertussen. :lol:

Obuski, you do what? Tractor stil and run run run! Snapski?

Pool: :eek:

hatetn

Legacy Member
weer ne kortingsbon nadat mijn artikel is opgestuurd:applause:
plots verlaagd de prijs en krijg ik die korting toch.

een nadeel. nu moet ik weer kopen om die bon weg te krijgen:doh:

Carrion

Legacy Member
lol, puur reclame op vtm nieuws bij die aanslagen
" en tijdens de moordende actie droeg hij een modieus vercace shirt "

da was van wtf, wa boeit da nu wa die gast aan had :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan