Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
hatetn zei:
er bestaan hele competities waar ze een hele race op twee wielen rijden. en tzijn geen arabieren

Akkoord, maar de gekste en gevaarlijkste dingen/stunts zie alleen in de UAE en omstreken.
In japan wordt er ook op de openbare weg gedrift, maar bij die arabieren gaat het er toch nog anders aan toe :p

Razyr

Legacy Member
Why (and how) did Hagrid's(van harry potter) parents have sex?

*needs brainbleach for disturbing mental images*

:D

Ace of Spades

Legacy Member
9/10 (omgerekend 18/20) voor een proefexamen met 4 vragen waar ik buiten de eeste vraag dacht niets van gekunnen te hebben.

I like!

nixie

Legacy Member
no_way2go zei:
Het is en blijft een feit dat het merendeel van de wetenschappers het niet eens zijn met elkaar. Wat wel vast staat is dat er een opwarming plaatsvond in algemene temperatuur over de laatste x-aantal jaar (ook al is er de laatste 2-3 jaar een afkoeling in gemiddelde temperatuur) maar de vraag is nog maar of de mens daar echt een hand in heeft en in hoever.
Indien jullie het nog niet wisten volgen ijstijden en tussenijstijden elkaar al miljoenen jaren op in cycli bepaald onder andere door de Milakovich parameters (wat neer komt op de baan van de aarde om de zon, de helling van de aardas en precessiebeweging). Iedereen met een basiskennis van aardrijkskunde/geologie weet dit.
Er is een tijdje terug (18-19e eeuw) bijvoorbeeld ook een afkoeling geweest die ook wel de 'kleine ijstijd' genoemd wordt. Toch gek dat toen de temperatuur daalde terwijl het CO2 gehalte steeg... Kan perfect verklaard worden adhv Milankovitch parameters: minder tot geen zonnvlekken in die periode -> meer kosmische straling -> lagere temperatuur... :crazy:

En dan houdt men bij de rapporten die 'Europa' gebruikt hier niet eens rekening mee, net zoals ze geen rekening mee houden met waterdamp en wolkenvorming: toch een zeer belangrijk fenomeen (terugkaatsen zonlicht).

Als er toch echt een consensus kan bereikt worden over een probleem (nieuwe 'revolutionaire' theorie) dan kan men beter proberen echte 'oplossingen' te zoeken dan non-maatregelen (zoals de hele CO2 hype imo) die eigenlijk niet veel uithalen.

ik bedoelde dus da het filmpke goed gemaakt is... allé da ze het heel goed brengen :)

kisthechef

Legacy Member
Feedback presentatie:

'Zeer goed', 7,5 op 8

Zo tevreden dat ik maar een dagje niets ga doen.

Killer Queen

Legacy Member
I love to cruise :love:

Zeker nu het zo vroeg donker is, met al die lichtjes en kerstversiering :]

KIA_Killer

Legacy Member
Killer Queen zei:
I love to cruise :love:

Zeker nu het zo vroeg donker is, met al die lichtjes en kerstversiering :]

De straat hier verder is gewoon ene grote kerstboom tijdens de kerstperiode,
volgens mij kunt ge met die versiering heel België van verlichting voorzien ^^

Babs

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Veel American Pie gekeken en het overgenomen? :p

(wie niet ^^)

Gewoon ff een uitlating :p Derjuist al tegen iedereen gezegd da ik frietjes ging eten en ze waren allemaal jaloers :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan