Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
ik ben dus een dame van 24jaar met 2 kids en een 3de op komst mijn zoontje renzo is bijna 4jaar mijn dochtertje tiffany is bijna 3 jaar en van het derde weet ik nog niet heel veel ben nu daar ik nu bijna 6 maande zwanger ben ik hoop hier iemand te vinden waarmee het klikt en samen en leuk gezinnetje kunnen stichten als jij ook kindjes hebt geen probleem misschien hebben we samen een voetbalploeg bijeen ofzo ik ben een paar maand geleden in de steek gelaten door mijn ex mijn zus heeft hier haar verloofde gevonden en jaar geleden dus waag ik het ook maar hopelijk krijg ik veel reacties en zit er echt iemand tussen die lief en leed met me wil delen heb je nog vragen kan je ze gerust stellen ik bijt niet alleen soms als ik honger heb (lol) alvast dikke kussen xxxxx kitty

maha, hoe vaak je zulke profielen wel niet tegenkomt

GaMe®

Legacy Member
Net te weten gekomen dat ik een mooie bonus krijg deze maand voor mijn weekendwerk :cool:

GuntherDW

Legacy Member
dakantochnie zei:
Als dit echt is, dan sta ik perplex. :eek:

very impressive :eek:
er zijn natuurlijk ook delen waar het overduidelijk is dat het niet echt is eh :p
dat fransmannen (afgaande op de .fr) dat kunnen is een wonder :p

Hollow

Legacy Member
Daarnet ineens een muis die vanonder de deur kwam gekropen toen ik op het wc zat :eek:, was effe verschieten maar het beestje verschoot er blijkbaar ook van want het schoot er onmiddellijk vandoor tussen mijn benen. Wij hebben dus op ons kot last van muizen in de keuken. We hebben al muizenvallen geplaatst maar blijkbaar zijn het wel slimme beestjes want de kaas was weg zonder dat ze in de val liepen. :p

Stancke

Legacy Member
Ik ben mijn usb-stick op donderdag 4 december vergeten op 1 van de computers in het open leercentrum.

Als iemand deze stick zou meegenomen hebben of ergens afgegeven hebben, gelieve mij dit te melden,

want er staan belangrijke documenten op ivm schoolwerk.

Het is een zwarte usb-stick van 2.0gb van Sandisk.



Hahahahaha

Cycloon

Legacy Member
Vandaag in de trein, de conducteur die via de intercom iedereen een prettige en gezellige donderdagavond wenstte met een heel zwoele stem. Iedereen in de wagon kreeg spontaan een glimlach op z'n gezicht :D

KIA_Killer

Legacy Member
ugh zei:
Je bedoelt Team America.

Graag Gedaan.

Ik had het wel degelijk over American Pie waarin Steve Stifler (en soms iemand anders, maar hij in het bijzonder) ongelooflijk veel keer 'fuck yeah' zegt.

Graag gedaan.

edraket

Legacy Member
18des op de finale van de strafste student \o/

reisje naar de Franse Alpen gewonnen!

sink

Legacy Member
de rubriek "wordt gevolgd" in man bijt hond, ze volgden de mannen hier van't gemeente, in't containerpark.. :rofl:

kaminikaze

Legacy Member
sink zei:
de rubriek "wordt gevolgd" in man bijt hond, ze volgden de mannen hier van't gemeente, in't containerpark.. :rofl:

:bow:
"Met hoeveel zijn we op de wereld ? 3,5 miljard ?"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan