Stancke
Legacy Member
Gavin zei:Ja, in de naam ..
Maar qua beeld?
Youtube voert in stilte videoplayer met hd-kwaliteit in | Pro | Tweakers.net Nieuws
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Ja, in de naam ..
Maar qua beeld?
Stancke zei:


"de maximale afmeting van de flashplayer is 640x505 pixels."Stancke zei:

protnie zei:Vergeet wel niet van op "bekijken op hoge kwaliteit" te klikken e
Maar uiteraard is het nog altijd niet HD.


Tmoet nog haalbaar zijn om snel te kijken ook.GuntherDW zei:als ge ze binnen trekt met bv youtube-dl (wel fmt=22 aanzetten), dan is het weldegelijk 1280x720, maar de vid zelf moet het natuurlijk wel ondersteunen
of klik gewoon op da fullscreen icoontje?
het is geen uber HD quality, maar het valt wel héél goed mee voor YT![]()

Time^- zei:Er is een Latijnse versie gemaakt van Gorki - Mia:
Capilla Flamenca - Rosa (Mia) - [PIAS] Download BELGIUM_nl
![]()
X_Forcemaster_X zei:Ja klas et vandeweek O-o
Wel ni zo ne meezinger denk... en zeker ni op fuiven xD
Gavin zei:"de maximale afmeting van de flashplayer is 640x505 pixels."
.
EMBEDDED vids zijn nog SD.tweakers zei:Het blijkt echter nog niet mogelijk om hd-video's te embedden; de maximale afmeting van de flashplayer is 640x505 pixels
Ja.Gavin zei:Ok, die wel. Maar kan je dat ook bereiken als je, zoals ik, die 22 suffix niet kent?
http://tweakers.net/ext/i/1228575945.pngtweakers zei:Elke video die wordt geüpload met een breedte van 720 pixels of meer, komt op Youtube beschikbaar met de optie 'watch in hd',
...
waarna onder in de flashplayer een link prijkt naar de versie in hd-kwaliteit.
Stabby zei:De Nederlandse versie wel? Ik kan mij dat echt niet op een fuif voorstellen.

Ach ja, zeldzame momenten...Ik had goed gelezen, hoor.ugh zei:Je hebt een stukje vergeten te lezen.
EMBEDDED vids zijn nog SD.
Ja.
http://tweakers.net/ext/i/1228575945.png
Dit klopt toch ook niet volgens mij. Geen bepaalde resolutie, akkoord. Maar HD draait gewoon om resolutie.Stabby zei:De termen SD en HD worden niet gedefinieerd door een bepaalde resolutie. Ze staan voor standard en high definition wat niets meer betekent dan gewone en hoge kwaliteit.
paarsbloed zei:-Logitech z-5500 gekocht voor maar 165 euro.
-Avondje voetbal gaan zien met vriendin was buitengewoon tof.
-Anderlecht wint,standard verliest.

HD is gewoon een modewoordje dat even vaak misbruikt wordt als high-end of 'amazing'. Als Youtube over HD spreekt dan bedoelen ze niet de 1080p waar de rest van de wereld zich aan houdt, maar wel dat je iets minder korrel op het beeld zal zien (wat ze beter zouden laten, de streaming van hun servers is nu al barslecht).Gavin zei:Dit klopt toch ook niet volgens mij. Geen bepaalde resolutie, akkoord. Maar HD draait gewoon om resolutie.
En wat ben ik dan met een 1080 video als mijn spelertje 640 is? Van verspilling gesproken.