Deze nacht waren er mensen die een spiegel aan de toiletten kapot hebben gemaakt, en nog wat vandalenstreken. Waarom dit niet bij de ergernis lijst hoort hierom =>
Dus ik bel de politie en 10 minuten later komt de eerste combi met 2 agenten aan
Ja meneer heb je gebeld?
Ja dat klopt meneer er zijn enkele jongeren naar de toilet geweest en hebben de spiegel kapot geslagen. Een hele boel uitleg hoe en wat, en dan komt de politie aan de toiletten.
"ey das wel dik glas he?"
"ja amai"
5 minuten zitten te zoeken op de toiletten en dan plots
"zeg staat deze vuilbak normaal vast?"
euh neen meneer. Vervolgens pakken ze die vuilbak en draaien ze dat alle kanten op, leggen dat tegen de muur
"JA we hebben het gevonden !!!!" ik van huh wat gevonden? ja ze hebben de spiegel kapot gemaakt met DEZE vuilbak !
aja... ma ik wou gewoon een klacht indienen en een pv opstellen enzo en...
"jama jama daarvoor moet je niet bij ons zijn hé, wij zijn maar invallende agenten wij doen dat niet. Zelfs komen er nog agenten om de pv op te stellen. Maar kom we gaan naar de vrouwen toilet."
De vrouwen toilet??? waarom?
"jaja ze kunnen daar nog zitten"
zitten ze daar alles na te gaan (wtf?)
Goed, ze vertrekken en zeggen "ja als die jongeren nog ene keer binnenkomen niets zeggen tegen hun en gewoon de politie bellen"
20 minuten later komt er een tweede combi af met nog eens 2 agenten.
1 agent had 2 sterren en de andere 1 ster
2sterren agent: ja meneer wat is het probleem?
weer alles aan het uitleggen
2 sterren agent: ja we gaan eens kijken he.... amai dat is wel dik glas hé
1 sterren agent: hoe zou dat glas kapot gemaakt zijn?
2 sterren agent: boeit niet. Zeg eens, waar is de vrouwen toilet?
ik: waarom??
2 sterren agent: welja ze kunnen daar nog zitten
ik: jama ze zijn net weggegaan met heel veel lawaai ik heb dat dernet nog uitgelegd
2sterren agent: ja maar we gaan toch eens kijken
Goed weer alles controleren. alles inorde natuurlijk....
2 sterren agent: Oke waar kunnen we zitten?
ik: misschien in de keuken?
2 sterren agent: oke maar hier liggen zetels dat is beter !
ik: oke dan, geef de 2 agenten nen cola...
2 sterren agent: WOW DIE ZETELS ZITTEN GOED !!!!
ik: ja hé !...
2 sterren agent: oooh die cola gaat smaken !!!
ik: ja hé !...
2 sterren agent tegen de 1 ster agent: oke, jij gaat noteren wat ik zeg want alle ja ik ben hoger in rank hé
en dan echt zo de hele tijd aan het ratelen en ratelen
plots
2sterren agent: hoe er waren nog getuigen die erbij waren? en die zijn hier nog? jama... dan moeten we die ook nog ondervragen dat gaan we echt niet doen. Ik zal erop schrijven dat JIJ dat hebt gezien en gehoord en dat jij erbij was
ik: euhhh wtf? oke dan....
2 sterren agent tegen 1 ster agent: ja, zeg eens wat ge hebt opgeschreven want ben het al vergeten
een hele hoop landergeflander...
2 sterren agent: ja oke als die jongens nog eens terug komen moet je ons NIET bellen, dat maakt toch niks uit..
2 sterren agent: dan zijn we eens door hé.... amai da ziet hier wel gezellig uit.... jaja niks zo gezellig als nen jeugdhuis ! allé dag he !!
Dat heeft echt kei en keilang geduurd en het was ZO hilarisch en raar

Die agent met zen 2 sterren leek ik zo half in slaap te vallen in die zetel, alle bezoekers zaten daar echt met zo nen mega smile en hun best doen om niet in de lach te schieten
