Proto
Legacy Member
Santa zei:
lol, waarom vraagt dieje de PIN code van zijn gsm?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santa zei:

Proto zei:lol, waarom vraagt dieje de PIN code van zijn gsm?![]()

Proto zei:lol, waarom vraagt dieje de PIN code van zijn gsm?![]()

tgc_9012 zei:Een gast die tegenover mij zat in de trein. Hij zat naar muziek te luisteren en zat ondertussen in de lucht te drummen en tecktonicmoves te doen alsof hij alleen in de trein zat![]()


Zeker als het dan jump is of emotionele-check-mijn-polsen-muziek.eXe./special zei:tis ook vrijdag voor hem
tis wel enerverender als der een groepke opstapt en plots hun boxkes uithalen, hun ipodje aansluiten en voor de hele coupon muziek beginnen te maken![]()
Dikke schijf, was ik al een tijd naar op zoek! Bij deze is dit dan ook mijn glimlach van vandaagScifo zei:
.Hollow zei:Dikke schijf, was ik al een tijd naar op zoek! Bij deze is dit dan ook mijn glimlach van vandaag.

Ace of Spades zei:Vanavond feestje :applause:
Kheb er wel 2, dus kga beetje moeten schikken lolIk hoop dat er foto's van zijn?wouter_dc zei:uitglijden en tegen een houten schutting crashen![]()

Ace of Spades zei:Vanavond feestje :applause:
Hij heeft er nog zoSanta zei:

Niet geschikt voor het krabben aan uw gat tijdens intense jeuk ..
Ja, t'is al goed ier, ik voel me ier precies als pastoor die moet tussen komen wanneer 2 nonnen aan het kibbelen zijn over wie de langste paternoster heeft ....
aanvaardhet was eerste, ik heb gezegd deal, een woord is een woord dus hij heeft prijs ...
T'is 5€ minder, tjah, ik ga dus een pint of 5 minder moeten drinken vant weekend
Ah wel, da is ier al lang geregeld ... tgaat ier ene kunnen solderen dat het zijn naam niet heeft
https://www.beyondgaming.be/archive/varia.107/mini-poppen.613954T'is dat roze modelleke, ter ondersteuning van de strijd tegen kanker (of aids ... alleja, een mottige ziekte)
Ik dacht bij mezelf, ik koop iets waarmee ik kan bellen EN ik help mee aan een betere wereld.
Wat ik wel vergat was dat zo een GSM, in het roze, met de bloemekes en al erop toch wel een beetje voor janetten is.
....
Eigen fotos : geen probleem, maar dan ga je wel moeten wachten tot morgen, had deze middag nen aperitief teveel gedronken bij mijn schoonmoeder en heb mijn camera daar laten liggen.
....
, tis in orde, den eerste die erom komt eeft em, ik krijg epilepsie van da kleur
....
Ja, t'is in orde dan, stuurt mij de belangrijkste gegevens he, zoals naam, adres, maat van uwen slip en kleur van uw okselhaar
Of ik moet dronken zijn geweest OF ik moet ergens wat lijm teveel hebben gesnoven of zo ... maar om een of andere reden ebbek mij ne keer op Ebay 24 mini poppekes gekocht .. elk ongeveer 10cm hoog en elk apart verpakt in een plastiekske.
Bon goed ja, we kunnen ier nog uren zitten zwanzen over het WAAROM dat ik die heb gekocht, ik zou het niet weten, maar ik ben daar dus de ballen mee.
Die dingen zijn lelijk, ze trekken zo een beetje op een barbie model van mijn schoonmoeder, gekopieerd door een Chinese dwangarbeider, die te gretig met een frietvet botox spuit aan de slag is geweest ..