Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tgc_9012

Legacy Member
Een gast die tegenover mij zat in de trein. Hij zat naar muziek te luisteren en zat ondertussen in de lucht te drummen en tecktonicmoves te doen alsof hij alleen in de trein zat :p

pie-jie

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Een gast die tegenover mij zat in de trein. Hij zat naar muziek te luisteren en zat ondertussen in de lucht te drummen en tecktonicmoves te doen alsof hij alleen in de trein zat :p

tis ook vrijdag voor hem :p

tis wel enerverender als der een groepke opstapt en plots hun boxkes uithalen, hun ipodje aansluiten en voor de hele coupon muziek beginnen te maken :sop:

Iemand

Legacy Member
eXe./special zei:
tis ook vrijdag voor hem :p

tis wel enerverender als der een groepke opstapt en plots hun boxkes uithalen, hun ipodje aansluiten en voor de hele coupon muziek beginnen te maken :sop:
Zeker als het dan jump is of emotionele-check-mijn-polsen-muziek.

Savage

Legacy Member
Hollow zei:
Dikke schijf, was ik al een tijd naar op zoek! Bij deze is dit dan ook mijn glimlach van vandaag :crazy:.

persoonlijk vindek storm - storm beter, maja, eigen keuze uiteraard :)

u4ea

Legacy Member
blijkt dat leerkracht van laatste examen(en hij moet die zelf komen geven aan ons) ziek is ,dus maandag is ons laatste examen:applause:

ugh

Legacy Member
Santa zei:
Hij heeft er nog zo:p
https://www.beyondgaming.be/archive/varia.107/basetech-soldeerstationneke-48w.614689

Niet geschikt voor het krabben aan uw gat tijdens intense jeuk ..
Ja, t'is al goed ier, ik voel me ier precies als pastoor die moet tussen komen wanneer 2 nonnen aan het kibbelen zijn over wie de langste paternoster heeft ....

aanvaardhet was eerste, ik heb gezegd deal, een woord is een woord dus hij heeft prijs ...

T'is 5€ minder, tjah, ik ga dus een pint of 5 minder moeten drinken vant weekend
Ah wel, da is ier al lang geregeld ... tgaat ier ene kunnen solderen dat het zijn naam niet heeft

hahah

lol, die kerel is mijn glimlach van de dag.
https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/samsung-b310-gsm-roze.613917
T'is dat roze modelleke, ter ondersteuning van de strijd tegen kanker (of aids ... alleja, een mottige ziekte)

Ik dacht bij mezelf, ik koop iets waarmee ik kan bellen EN ik help mee aan een betere wereld.

Wat ik wel vergat was dat zo een GSM, in het roze, met de bloemekes en al erop toch wel een beetje voor janetten is.
....

Eigen fotos : geen probleem, maar dan ga je wel moeten wachten tot morgen, had deze middag nen aperitief teveel gedronken bij mijn schoonmoeder en heb mijn camera daar laten liggen.
....
, tis in orde, den eerste die erom komt eeft em, ik krijg epilepsie van da kleur
....

Ja, t'is in orde dan, stuurt mij de belangrijkste gegevens he, zoals naam, adres, maat van uwen slip en kleur van uw okselhaar
https://www.beyondgaming.be/archive/varia.107/mini-poppen.613954

Of ik moet dronken zijn geweest OF ik moet ergens wat lijm teveel hebben gesnoven of zo ... maar om een of andere reden ebbek mij ne keer op Ebay 24 mini poppekes gekocht .. elk ongeveer 10cm hoog en elk apart verpakt in een plastiekske.

Bon goed ja, we kunnen ier nog uren zitten zwanzen over het WAAROM dat ik die heb gekocht, ik zou het niet weten, maar ik ben daar dus de ballen mee.

Die dingen zijn lelijk, ze trekken zo een beetje op een barbie model van mijn schoonmoeder, gekopieerd door een Chinese dwangarbeider, die te gretig met een frietvet botox spuit aan de slag is geweest ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan