Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Savage zei:persoonlijk vindek storm - storm beter, maja, eigen keuze uiteraard![]()

taxi-tienen.berobust² zei:Heeft iemand hier nog de link naar die afgrijselijke webpagina van een of ander taxi bedrijf?

protnie zei:-Wat is jouw motto?
°Welja daar droom ik dus van e, van een moto.
:')
Sommige dingen stonden op "veel" punten voor het geen je moest doen, ik zat soms te denken van shit da kan toch niet dat dat op zoveel punten staat :/
Zijn zijn toetsen en examens nog steeds zo makkelijk int 6de?

Decoutere, die zijn toetsen zijn toch echt gemakkelijkfujitsi zei:Hangt af van de leraar natuurlijk![]()
Maar van Decoutere had ik echt moeilijker verwacht, als je zo zijn toetsen bekijkt![]()

firewulf1 zei:
Doom Dragon zei:5:23 ... nice


firewulf1 zei:uhu
Man die heeft echt nog een veel lekkerder lijf dan ik dacht![]()
Vind het eigenlijk maar een irritant mens. Over haar brains heb ik ook mijn twijfels als ik haar bezig hoor.Doom Dragon zei:idd
the looks & the brains, waar vind je dat nog trouwens.
Je moet eens zoeken naar Free Bird van Lynyrd Skynyrd, veel beter imoDoom Dragon zei:Lynard skynard - sweet home alabama
het is en blijft een zalig, chill liedje![]()
