Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaGeR

Legacy Member
Hier nog een weekje les en dan begint de pret weer voor een paar weken!!! :unsure:

Fir3wulf

Legacy Member
Cartek zei:
thuis vanaf gisteren tot 11 februari pfft zo lang.

ben ook al een goei week thuis, hoop toch da die crisis niemeer te lang duurt ze.
Mijn dagen bestaan nu uit gamen en slapen tot 4u 's middags.

^MystiQ

Legacy Member
Deejay_Neo zei:

Ja, ik vind da persoonlijk toch zalig. Niet vroeg opstaan ( 8u30 ) anders ist 6u30 tijdens de week voor mijne trein te halen. Beke studeren, kennis vergaren en dan in januari examens gaan afleggen. :D

GMotha

Legacy Member
Ik zit thuis en "werk" (stand by, stel dat er zooi misloopt). Superchill: er gebeurt niks en word vet uitbetaald.

Selderijstok

Legacy Member
Redelijk geslaagde nacht gehad vind ik.

Feestje van 21u tot 2u, dan naar ergens anders geweest tot 3u. Dan naar american table dancing gaan kijken, we waren al aangeschoten voor we daar binnen gingen. Rond 4u buiten gegaan, in de straat 3 bloembakken in de auto geladen (vraag mij niet waarom, maar het was blijkbaar mijn idee lol) Ik dan vanachter in de jeep gekropen en dan richting gent naar het glazen straatje met 2 maten. Mijn maat vond het nodig om even zijn lusten los te laten dus wij stonden daar 15min te wachten, twas -3° verdorie. Dan nog wat gaan drinken en om 5u45 terug naar kortrijk. Twas 6u45 als ik in mijn bed lag en kben nu net wakker.

En da ist denk ik....:unsure:

^MystiQ

Legacy Member
Dus uwe maat eeft bij de hoeren gezeten terwijl da hunder daar buiten stond te bevriezen, da vind ik -> :rofl:

alexii

Legacy Member
Er bestaat een knap zwartharig meisje die obscure klassieke muziek luistert. Wat alleen maar kan impliceren dat er nog zo zijn. Ik vraag me af waar ze vertoeven.

Mijn geloof in vrouwen is hersteld, hoera.

djbramz

Legacy Member
Selderijstok zei:
Redelijk geslaagde nacht gehad vind ik.

Feestje van 21u tot 2u, dan naar ergens anders geweest tot 3u. Dan naar american table dancing gaan kijken, we waren al aangeschoten voor we daar binnen gingen. Rond 4u buiten gegaan, in de straat 3 bloembakken in de auto geladen (vraag mij niet waarom, maar het was blijkbaar mijn idee lol) Ik dan vanachter in de jeep gekropen en dan richting gent naar het glazen straatje met 2 maten. Mijn maat vond het nodig om even zijn lusten los te laten dus wij stonden daar 15min te wachten, twas -3° verdorie. Dan nog wat gaan drinken en om 5u45 terug naar kortrijk. Twas 6u45 als ik in mijn bed lag en kben nu net wakker.

En da ist denk ik....:unsure:

:rofl::rofl::rofl:

GuntherDW

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Ik betwijfel dat dat z'n bedoeling is.
Zijn glimlach verschilt toch niet zoveel van de andere hier? Sommige posten wel dat ze hebben gewonnen met één of andere wedstrijd, anderen dat hun examen goed is verlopen.
Hij post dat hij iets heeft kunnen programmeren, meer niet.

't is dat, het is meer een verluchting dan wat anders eigenlijk :)

Selderijstok

Legacy Member
Math'ke zei:
Dus uwe maat eeft bij de hoeren gezeten terwijl da hunder daar buiten stond te bevriezen, da vind ik -> :rofl:

Jah, ge denkt toch nie zeker da kik bij de hoeren ga gaan zitten, kheb een toekomstige in de wacht. Ie mag doen wat ie wilt ma effectief naar de hoeren gaan vind ik lame lol. We waren gewoon aan het window shoppen :D, aangezien hem geen lief heeft vonden wij da geen probleem :) Twas tenslotte hem die chauffeur was dus we moesten hem wel laten doen lol...

KiPpIe

Legacy Member
Ik vraag mij af wie nu de beste verhalen vertelt. Dude87 of Selderijstok :)

?therapy?

Legacy Member
The last samurai.
Fantastisch uitzicht als hij daar in dat dorpje is. :love:
Daarvoor zou ik hier alles wel achterlaten eigenlijk.

KizZamP-

Legacy Member
?therapy? zei:
The last samurai.
Fantastisch uitzicht als hij daar in dat dorpje is. :love:
Daarvoor zou ik hier alles wel achterlaten eigenlijk.

Is dat die film waarin ook zo een vrouw begint met zwaardvechten en waarin ze zo met een lint tegen tonnen of zoiets slaan en dat geluid maakt?

Mijn glimlach van de dag: Therapy leeft nog! Lang leve Mich!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan