Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cartek zei:thuis vanaf gisteren tot 11 februari pfft zo lang.
Deejay_Neo zei:Zalig,hé.

GMotha zei:Ik zit thuis en "werk" (stand by, stel dat er zooi misloopt). Superchill: er gebeurt niks en word vet uitbetaald.
Cartek zei:thuis vanaf gisteren tot 11 februari pfft zo lang.
Min of meer helpdesk en beheer van databases.firewulf1 zei:en u doet?

Selderijstok zei:Redelijk geslaagde nacht gehad vind ik.
Feestje van 21u tot 2u, dan naar ergens anders geweest tot 3u. Dan naar american table dancing gaan kijken, we waren al aangeschoten voor we daar binnen gingen. Rond 4u buiten gegaan, in de straat 3 bloembakken in de auto geladen (vraag mij niet waarom, maar het was blijkbaar mijn idee lol) Ik dan vanachter in de jeep gekropen en dan richting gent naar het glazen straatje met 2 maten. Mijn maat vond het nodig om even zijn lusten los te laten dus wij stonden daar 15min te wachten, twas -3° verdorie. Dan nog wat gaan drinken en om 5u45 terug naar kortrijk. Twas 6u45 als ik in mijn bed lag en kben nu net wakker.
En da ist denk ik....![]()



night ghost 128 zei:Ik betwijfel dat dat z'n bedoeling is.
Zijn glimlach verschilt toch niet zoveel van de andere hier? Sommige posten wel dat ze hebben gewonnen met één of andere wedstrijd, anderen dat hun examen goed is verlopen.
Hij post dat hij iets heeft kunnen programmeren, meer niet.

Math'ke zei:Dus uwe maat eeft bij de hoeren gezeten terwijl da hunder daar buiten stond te bevriezen, da vind ik ->![]()
, aangezien hem geen lief heeft vonden wij da geen probleem
Twas tenslotte hem die chauffeur was dus we moesten hem wel laten doen lol...KiPpIe zei:Ik vraag mij af wie nu de beste verhalen vertelt. Dude87 of Selderijstok![]()
?therapy? zei:The last samurai.
Fantastisch uitzicht als hij daar in dat dorpje is.![]()
Daarvoor zou ik hier alles wel achterlaten eigenlijk.