Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
KizZamP- zei:
Is dat die film waarin ook zo een vrouw begint met zwaardvechten en waarin ze zo met een lint tegen tonnen of zoiets slaan en dat geluid maakt?

Mijn glimlach van de dag: Therapy leeft nog! Lang leve Mich!
Onkruid vergaat niet hé! ;) :D

en neen, dat is niet in die film. :p
De vrouw heeft er toch nog altijd een minderwaardige functie ze. :p

GaMe®

Legacy Member
Een vrouw die daarstraks begon te vechten met een man.

't Was na de voetbal en die waren alletwee aan het drummen om op een pendelbus te stappen die hun naar de parking brengt. De vrouw had het niet zo graag dat die man zo aan het duwen was en besliste dus maar om die man recht in zijn gezicht te kloppen.

En dan zeggen ze dat de jeugd erg is. :ironic:

Maar het was wel een grappig zicht natuurlijk. :p

paarsbloed

Legacy Member
Morgen filmdag met een vriendin + meisje leren kennen,en het klikt goed:)

omfg

Legacy Member
Net ontdekt dat er een reggae/dnb/breakcore feestje is op kerstavond op 1 km van mijn huis :D :D

ng

Legacy Member
KizZamP- zei:
Is dat die film waarin ook zo een vrouw begint met zwaardvechten en waarin ze zo met een lint tegen tonnen of zoiets slaan en dat geluid maakt?

Mijn glimlach van de dag: Therapy leeft nog! Lang leve Mich!

Nee, dat is die film met Tom Cruise.

Tremium

Legacy Member
Eindelijk de oorzaak van m'n trage surfsnelheid gevonden: de firewall van m'n router.

Dakantochnie

Legacy Member
antHraxx zei:
Ik wil ook zo'n mama !
't Was de mama niet, ik heb weer mijn goddelijke nicht op bezoek (die haar kookkunsten :love: ). :p
Ik zei het de vorige keer al: 't is spijtig dat het zo fout is om daarmee te trouwen he, want anders... :p

Dennoman

Legacy Member
dakantochnie zei:
't Was de mama niet, ik heb weer mijn goddelijke nicht op bezoek (die haar kookkunsten :love: ). :p
Ik zei het de vorige keer al: 't is spijtig dat het zo fout is om daarmee te trouwen he, want anders... :p
Kunt altijd naar Louisiana verhuizen ofzo :p

Of naar Shelbyville ^^
"We shall build a city where we can have freedom!"
"... and justice for all!"
"And the right to marry our cousins!"
"... what?!" xD

antHraxx

Legacy Member
dakantochnie zei:
't Was de mama niet, ik heb weer mijn goddelijke nicht op bezoek (die haar kookkunsten :love: ). :p
Ik zei het de vorige keer al: 't is spijtig dat het zo fout is om daarmee te trouwen he, want anders... :p
Misschien kom je nog wel te weten dat het eigelijk geen nichtje is van u, maja ik mag nix verklappen hé :(

Dakantochnie

Legacy Member
antHraxx zei:
Misschien kom je nog wel te weten dat het eigelijk geen nichtje is van u, maja ik mag nix verklappen hé :(

Als ik haar kunsten vergelijk met de mijne stel ik me soms ook die vraag hoor. :p

Frstylr

Legacy Member
Dennoman zei:
Kunt altijd naar Louisiana verhuizen ofzo :p

Of naar Shelbyville ^^
"We shall build a city where we can have freedom!"
"... and justice for all!"
"And the right to marry our cousins!"
"... what?!" xD

Tip, tip ... :D

Trolle

Legacy Member
2 nieuwe kameleons bij :D
een sambava koppel :)
heb er nu 5 int totaal (is wel genoeg voor nu :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan