Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Cinnead zei:
jaffacakes ftw !

Maar zo'n pak overleeft het geen dag (zelfs geen uurke tbh) hier in huis :sad:
Dus wordt dat niet meer meegebracht ..

Is dat niet de bedoeling van die koekskes?:p Eenmaal ge zo'n pak open doet worden die binnen een dag hard.

?therapy?

Legacy Member
Ik zal mij dan ook maar naar de nachtwinkel begeven na het werk om een doos dinokoeken. :D

Smashy

Legacy Member
Alexat zei:
Nieuwe bierfrigo in de living van op kot :drool:

11lsj29.jpg
Nu alleen nog goeie smaak :p

kay-gell

Legacy Member
Ondanks extreem lange werkdag toch 45 minuutjes thuis :)

Oh en dit:

[youtube]Pt4AWNui9bg[/youtube]

Alteration

Legacy Member
Fireflies zei:
Online Video Game Tournaments for Xbox 360, PlayStation 3 by Virgin Gaming

De meeste toernooien moet je voor betalen om mee te doen, meestal 5 dollar. Maar er zijn ook gratis tournaments, en alleen als je 3 matchen na elkaar kan winnen krijg je 20 dollar. Ben nu voor de 2de keer bezig, ik vraag mij af hoeveel keer je dat zo kan doen :p.

Och, zot :) Succes :niceone:

Daarnet in de gazettewinkel, krijg ik een sms. Ben aan het terugsturen en ineens vraagt die uitbater of ik een foto aan het nemen ben van die Dag Allemaal waar ik toevallig voor sta. 'k Zeg lachend dat die DA me nu niet echt interesseert en hij antwoordt van 'Alee, Tanja Dexters, nee?'

'k Antwoord Nee, daar bedank 'k voor en dan mengt een oudere man zich ineens in het gesprek, lachend dat als 'k goeie foto's wil, dat ik die dan best neem achter hem
*wijst naar de blote tetten boekjes* en begint zalig te lachen.

"Da's nog jonk, hé. Dan mag dat allemaal"

:lol:

ryoudragon

Legacy Member
yeeeeeeeeeey ~ Schoolwerk gaat alweer een stuk eerder af zijn, dankzij 9lives :D

Herfstvakantie wordt lekker op het gemakje aan mijn bedrijfsjournalistiek werken, zonder mij te moeten stressen en opjagen. heerlijk! :)

Recipe4hate

Legacy Member
Vandaag Ipod + docking station opt werk gezet = heel de dag eigen muziek (is imo goeie muziek).
Kwam de grote baas van een klant langs. Begon hij daarmee te prullen tot Pearl Jam erop stond en dan harder zetten. Is hij wat blijven staan praten. Toen hij door wou gaan, kwam er net Deep Purple op. Bleef hij terug een tijdje staan :D Ik heb punten gescoord denk ik.

Rage

Legacy Member
Ik heb nu 2 weken geen sigaret gerookt !!

Ik heb 10 jaar gerookt, en ik moet zeggen, het valt goed mee om te stoppen. Enkel de eerste 3-4 dagen zijn moeilijk. Gewoon bezig blijven en afleiding zoeken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan