Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
SHIGSY zei:
Had dat in de tijd ook gekocht voor op het werk, eentje van JBL, maar dat ding was zodanig goed van geluidskwaliteit dat ik het maar terug mee naar huis heb genomen. Heeft een vast plekje gekregen in het salon.

Staat bij mij ook standaard thuis, maar ik wou de dames eens laten genieten van mijn uitgebreide muzieksmaak.

glashelder

Legacy Member
Jammer dat het niet bij Tante Kaat zelf is, anders hadden we direct onze eigen Martha Stewart :D

GMotha

Legacy Member
Maar wie zegt dat't niet van tante Kaat was? Haar zoon laten opdraaien, de schande.

JPV

Legacy Member
m'n dochter die kiekeboe wil spelen nadat ze met haar handen de laatste restjes yoghurt uit een potje haalde...

Dennoman

Legacy Member
Wie heeft er in godsnaam nu proclamatie? :s

Overigens, er zit weer eens een troll in het Exotische Liefde-topic! Allen daarheen!

Scifo

Legacy Member
Vandaag opt werk mocht iedereen van IT spelen met de iPad van de baas. Kwestie dat we ondersteuning kunnen bieden als er probleemkes mochten zijn.

Tware leuke foto's en video'kes die erop stonden, oh en Angry Birds was leuk :unsure: :D

Blanco

Legacy Member
Minister Patricia Ceysens (OpenVLD), momenteel op de laatste show stelt een uitvinding voor in de laatste show... :eek:
Ik kijk zelden naar de laatste show en ik vraag mij nu af of ze dat echt meent.

JohnnyricoMC

Legacy Member
De nieuwe "motd" op m'n ssh-server:
Code:
+-----------------------------------------------------------------------------+
| |       |\                                           -~ /     \  /          |
|~~__     | \                                         | \/       /\          /|
|    --   |  \                                        | / \    /    \     /   |
|      |~_|   \                                   \___|/    \/         /      |
|--__  |   -- |\________________________________/~~\~~|    /  \     /     \   |
|   |~~--__  |~_|____|____|____|____|____|____|/ /  \/|\ /      \/          \/|
|   |      |~--_|__|____|____|____|____|____|_/ /|    |/ \    /   \       /   |
|___|______|__|_||____|____|____|____|____|__[]/_|----|    \/       \  /      |
|  \mmmm :   | _|___|____|____|____|____|____|___|  /\|   /  \      /  \      |
|      B :_--~~ |_|____|____|____|____|____|____|  |  |\/      \ /        \   |
|  __--P :  |  /                                /  /  | \     /  \          /\|
|~~  |   :  | /                                 ~~~   |  \  /      \      /   |
|    |      |/                        .-.             |  /\          \  /     |
|    |      /                        |   |            |/   \          /\      |
|    |     /                        |     |            -_   \       /    \    |
+-----------------------------------------------------------------------------+
|          |  /|  |   |  2  3  4  | /~~~~~\ |       /|    |_| ....  ......... |
|          |  ~|~ | % |           | | ~J~ | |       ~|~ % |_| ....  ......... |
|   AMMO   |  HEALTH  |  5  6  7  |  \===/  |    ARMOR    |#| ....  ......... |
+-----------------------------------------------------------------------------+
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan