Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
Cranberry zei:
Wth is dat legit? Waarom staat daar niet 100.000 man rond om dat te zien? :wtf:

Op youtube kunt ge de uitleg zien, kan momenteel niet op youtube.

Heeft te maken met het feit dat een magnetisch veld normaal recht door een voorwerp gaat. De veldlijnen staan evenwijdig. En zo krijgt ge aantrekking of afstoting.

Maar als het voorwerp zeer koud is dan gaan de veldlijnen niet rechtdoor. Die snijden elkaar in een bepaald patroon waardoor het gelocked wordt ofzoiets. Ik snap ook niet juist waarom

boogje

Legacy Member
Lensos zei:
Op de facebook pagina van Stephen Hawking in Leuven:

- Amai, al 2000 man! Kan dat wel?

-----Nee, de PDS aula heeft 814 plaatsen.

----------- 815, de stephen brengt zelf zijne stoel mee.

:lol:

:lol:

GaMe®

Legacy Member
OpenOffice Writer spellingchecker veranderde het woord 'aankoopkost' naar 'aaskoopkont'. :lol:

Smashy

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Op youtube kunt ge de uitleg zien, kan momenteel niet op youtube.

Heeft te maken met het feit dat een magnetisch veld normaal recht door een voorwerp gaat. De veldlijnen staan evenwijdig. En zo krijgt ge aantrekking of afstoting.

Maar als het voorwerp zeer koud is dan gaan de veldlijnen niet rechtdoor. Die snijden elkaar in een bepaald patroon waardoor het gelocked wordt ofzoiets. Ik snap ook niet juist waarom
Niet zomaar een voorwerp, het moet een supergeleider zijn.

Yusifer

Legacy Member
Nieuwe PC besteld! Ze zeiden wel dat het 2-3 weken bedraagt voor ik het aan mijn deur mag verwachten. :( Ik hoop op 2 weken zodat ik een hele herfstvakantie heb om dat ding uit te testen. :D

Cranberry

Legacy Member
Eindelijk 4 boeken die al lang op mijn wishlist staan besteld, twee waarvan er al lang geen meer gedrukt werden waardoor de tweedehands prijzen in de 3 cijfers stegen maar ze worden eindelijk terug bijgedrukt door een nieuwe uitgever :love: finally after all these years met gekopieerde pagina's :p

?therapy?

Legacy Member
Cranberry zei:
Eindelijk 4 boeken die al lang op mijn wishlist staan besteld, twee waarvan er al lang geen meer gedrukt werden waardoor de tweedehands prijzen in de 3 cijfers stegen maar ze worden eindelijk terug bijgedrukt door een nieuwe uitgever :love: finally after all these years met gekopieerde pagina's :p
Over welke boeken gaat het?

glashelder

Legacy Member
"Knijp tijdens het snuiten nooit beide neusgaten tegelijkertijd dicht."

Dat lijkt me een beetje... contraproductief :unsure:

Selderijstok

Legacy Member
850 euro voor een iPhone 4S 64gb, kent er nu niemand geen schaamte meer :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan