Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dakantochnie zei:Moest iemand toch nog op het idee komen: elke deelnemer aan de actie is permanent gebanned
Welk bestand zou ik daarvoor dan nodig hebben?JohnnyricoMC zei:Kan goed zijn dat ge een beveiligingscertificaat moet installeren, om dat te doen kunt ge deze site proberen: Main - RealmB's Android Certificate Installer

Th1x4nG zei:Welk bestand zou ik daarvoor dan nodig hebben?![]()
Nfxx zei:Mag ik even de vrijheid van mening en uiting ervan benutten, voor zover die nog gerespecteerd wordt op dit forum, en u wijzen op uw inconsequent gedrag over de volledige lijn? Zowel aangaande infra's, bans ed. Lijk twee posts na uw atoombom komt dr ne mensch die als een van de eerste die ava heeft overgenomen, en nog vrij is om te gaan en staan waar hij wilt op het forum. Uw banhammer-actie was gewoon gericht tegen gelijkgezinde zielen die niet zo tuk zijn op uw vriend Kandul, die ook al niet uitblinkt in consequent handelen.
JohnnyricoMC zei:Was het maar zo. Als ge dat al verwarrend vindt moet ge m'n docenten eens aanhoren. Heel interessant, maar het vergt uw onverdeelde aandacht.
https://en.wikipedia.org/wiki/Protected_Extensible_Authentication_Protocol
https://en.wikipedia.org/wiki/MS-CHAP
IT'ers hebben afkortingen, zorgverleners hebben Latijn. Beiden spreken chinees.![]()
kay-gell zei:Mijn pa die een doos heeft aangekregen via de post zonder afzender.
Met daarin dagcréme, een sultanakoekske, oploskoffie en een inlegkruisje![]()

Nfxx zei:Een van de iconen en tevens meest geapprecieerde leden van dit forum, zo blijkt uit zijn rep to post ratio, hiervoor permbannen lijkt me wel enorm van de pot gerukt.
Kandul zei:Waarom zou ik niet consequent modereren?