Gonzo
Legacy Member
W!mpix zei:Heb jij een lief thread delivers.![]()
This.
Voor ne keer is het nog eens leuk in die thread ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
W!mpix zei:Heb jij een lief thread delivers.![]()

rscaboy zei:

Holocene zei:

Nfxx zei:Dit bericht werd veranderd in:
Kandul en ik zijn grote vrienden, ook al ontneemt hij me van recht van antwoord.
Ik denk dat jij de tweede bent die een berisping krijgt van mij wegens beledigingen gericht naar mij toe, los van enkele flamepm's (een stuk of 2-3). In beide gevallen heb ik de berisping echter ingetrokken omdat in beide gevallen het bericht door de gebruiker zelf verwijderd werd.Nfxx zei:Ik ging niet over de schreef, ik wist gewoon dat dit genoeg aanleiding was voor u persoonlijk om mij in dn hoek te gaan laten staan. Voor onaangepast taalgebruik dan nog, das pss wel uwe fetisj e m8
Zoals ik hierboven al verklaarde klopt dat gewoon niet. Je kan daar zoveel "imo" van maken als je wilt, dat wil nog niet zeggen dat wat je vertelt klopt. Verder staat het je vrij om die ergere beledigingen te rapporteren, dan wordt daar naar gekeken. Het is echter onbegonnen werk om elk topic af te schuimen naar mogelijke beledigingen, wat kan verklaren waarom bepaalde beledigingen nog niet bestraft zijn.Als ge echter deftig aant modereren waart, zou ge zien da dr momenteel me ergere 'beledigingen' (als ge het da al kunt noemen) gesmeten wordt, maar ja, die zijn ni aan uw adres gericht dus who cares right?
Vandaar da ik u ook, imo (heel belangrijk), als hypocriet bestempel.
Nogmaals, imo.
Je kreeg een berisping (die overigens ingetrokken is zoals hierboven al vermeld) omwille van je taalgebruik -je noemde me triestige plant-, niet omwille van het hebben van een mening. Op geen enkele manier heb ik jou dus het recht van antwoord ontnomen.Edit: en mij infra's geven voor antwoorden waar gij specifiek achter aast, is ook nogal kleingeestig vindt ge ni? Vandaar het ontnemen van recht van antwoord
----------
Voor het overige ben ik van mening dat lykmeraid unbanned moet worden
Je hebt gelijk, ik onderhandel over een (eventueel) betere manier!Sdc zei:gelieve dit ergens anders uit te vechten. Dit is de GLIMLACH thread.
Thank you and come again.
Kandul zei:Je kreeg een berisping (die overigens ingetrokken is zoals hierboven al vermeld) omwille van je taalgebruik -je noemde me triestige plant-, niet omwille van het hebben van een mening.
Gonzo zei:Boehoe, als iedereen hier infractions zou moeten krijgen of geven voor de keren dat er eens een iets minder vriendelijke benaming wordt gebruikt... :ironic: In uw positie zou ge trouwens beter moeten weten dan openlijk op da soort discussies in te gaan, want ge maakt u gewoon belachelijk en ge knalt het laatste beetje respect da ge nog hebt, recht de grond in.