Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gonzo

Legacy Member
Kandul zei:
Ik vind het belangrijk om te communiceren over de gemaakte keuzes zodat men ze eventueel beter begrijpt, als jij dit tolkt als respect verliezen dan doe je dat maar. Maar kan je dat ook even beargumenteren waarom dat juist zo is?

Omdat het allemaal overkomt als goedkope excuses voor een paar slechte beslissingen, zeker doordat ik PM's van u gelezen heb [naar andere members] die helemaal niet de indruk geven van wat jij zegt te beogen. 'Zelden berispingen voor onaangepast taalgebruik' wordt ook nogal onkracht door de kerel die een infra kreeg omdat hij het woord 'wicht' gebruikte.

Prastepius

Legacy Member
"ik was op de forum openingspagina aan het scrollen en men muis stond stil en er kwam een wit venstertje met smile op. bijv als je op het grafiekje klikt zie je in dat vakje : enquete.

ik heb het nu nergens meer gezien.
iemand idee wat dat was?
ergens vrees ik een keiharde hallucinatie "


zit ik hier al een uur te zoeken om dat nog eens te "zien"
blijken het gewoon die domme smileys te zijn..
als je daar met je muis op passeert en je scrollt gaat die text heel na beneden.

best wel dom :')
time well spent

Kandul

Legacy Member
Gonzo zei:
Omdat het allemaal overkomt als goedkope excuses voor een paar slechte beslissingen, zeker doordat ik PM's van u gelezen heb [naar andere members] die helemaal niet de indruk geven van wat jij zegt te beogen.
Dat lijkt me sterk, post maar het hele gesprek. Van mij heb je toestemming om mijn deel te plaatsen nu heb je enkel nog toestemming van mijn gesprekspartner nodig, pak er maar direct de beste voorbeelden uit (maar wel met volledige context). Er zullen wel leden zijn die je hierbij kunnen helpen, hiervoor heb je ook toestemming.
Maar ik vraag je wel even om te wachten, ik ga hiervoor een nieuw topic aanmaken zodat we De glimlach van vandaag niet verder vervuilen. Ik stuur je nog een privébericht wanneer de topic er staat.
'Zelden berispingen voor onaangepast taalgebruik' wordt ook nogal onkracht door de kerel die een infra kreeg omdat hij het woord 'wicht' gebruikte.
Je hebt 1 voorbeeld van waar ik een berisping geef voor ongepast taalgebruik, heb je enig idee hoeveel berispingen ik al heb uitgedeeld? Op geen enkele manier ontkracht dit mijn stelling.
Dat gezegd zijnde heb je gelijk dat die berisping een twijfelgeval is, maar ik kan je wel mijn redenering uitleggen.

Juve9le

Legacy Member
@ de hele kandul vs rest discussie:

[youtube]2-Wgux_Z-fc[/youtube]

kows

Legacy Member
mijn ma die mijn boete heeft kunnen onderscheppen zodat we hem op een beter moment kunnen presenteren aan mijn pa :)
+ feit dak maar 132 reed ipv de gedachte 140 dus kom er van af met €50.

sevencrowns

Legacy Member
xDama zei:
En! Het is vrijdag! Nog een paar uur en de wekelijkse portie kanker is voorbij en de wekelijkse portie vrijheid kan beginnen!

Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen. Fuck op ne zaterdagvoormiddag naar de les moeten gaan. :sad: :(

Gonzo

Legacy Member
Kandul zei:
Maar ik vraag je wel even om te wachten, ik ga hiervoor een nieuw topic aanmaken zodat we De glimlach van vandaag niet verder vervuilen. Ik stuur je nog een privébericht wanneer de topic er staat.

Ik denk niet dat iemand daarop zit te wachten hoor, en al zeker niet om er een thread aan te wijden. Daar komt toch niks positief uit voort, buiten nen hoop getouwtrek. Noch voel ik mij geroepen om gans die historie te onderzoeken door uw volledige gespreksgeschiedenis met alle members na te gaan. Ik ben er zelf niet bij betrokken uiteindelijk. Ik spreek enkel vanuit wat ik zelf gemerkt heb, en ga een ander zijn zaak niet bepleiten.

Ik begrijp je drang om je te 'verdedigen', maar ik ga er niet verder op ingaan. Zelfs al lijkt het dan alsof ik gewoon met mijn staart tussen mijn benen afdruip zonder iets te staven. Als er andere mensen zijn die erop willen ingaan, zullen ze dat wel doen. De betrokken personen hebben u zelf al laten weten wat ze ervan dachten, dat zou afdoende moeten zijn. 't Is mijn taak niet om dat tegen elkaar uit te spelen en te modereren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan