Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
l lsinki zei:
inderdaad, volgens de etiquette eet ge me u vork links en mes rechtsnight ghost 128 zei:Daar klopt iets niet.

Kandul zei:Ik vind het belangrijk om te communiceren over de gemaakte keuzes zodat men ze eventueel beter begrijpt, als jij dit tolkt als respect verliezen dan doe je dat maar. Maar kan je dat ook even beargumenteren waarom dat juist zo is?
Wat een verrassing.Dude87 zei:nja, ik ook, ik veeg mijn kloten aan etiquette![]()

Dat lijkt me sterk, post maar het hele gesprek. Van mij heb je toestemming om mijn deel te plaatsen nu heb je enkel nog toestemming van mijn gesprekspartner nodig, pak er maar direct de beste voorbeelden uit (maar wel met volledige context). Er zullen wel leden zijn die je hierbij kunnen helpen, hiervoor heb je ook toestemming.Gonzo zei:Omdat het allemaal overkomt als goedkope excuses voor een paar slechte beslissingen, zeker doordat ik PM's van u gelezen heb [naar andere members] die helemaal niet de indruk geven van wat jij zegt te beogen.
Je hebt 1 voorbeeld van waar ik een berisping geef voor ongepast taalgebruik, heb je enig idee hoeveel berispingen ik al heb uitgedeeld? Op geen enkele manier ontkracht dit mijn stelling.'Zelden berispingen voor onaangepast taalgebruik' wordt ook nogal onkracht door de kerel die een infra kreeg omdat hij het woord 'wicht' gebruikte.
Djesmin zei:

xDama zei:En! Het is vrijdag! Nog een paar uur en de wekelijkse portie kanker is voorbij en de wekelijkse portie vrijheid kan beginnen!
ad: 
Kandul zei:Maar ik vraag je wel even om te wachten, ik ga hiervoor een nieuw topic aanmaken zodat we De glimlach van vandaag niet verder vervuilen. Ik stuur je nog een privébericht wanneer de topic er staat.

