Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Na 7 maanden nog eens een douche kunnen nemen thuis.
(voorheen altijd een bad)

sparks

Legacy Member
Karre zei:
Maar ook al heeft men dat niet direct door (al heeft men dan het verstand van een walnoot inderdaad). Dan zou er toch wel al een licht mogen gaan branden met een kop zoals Sinterklaas schendt privacy stoute kinderen.

Alleen volgend stukje van het artikel zelf moest al reden genoeg zijn om te weten dat het niet echt is.

Schotte verwijst naar minister van Pensioenen Vincent Van Quickenborne (Open Vld), van wie bekend is dat hij graag naar heavy metal luistert. ‘Die is zo onhandelbaar dat hij het presteerde om zijn eed als minister af te leggen in zijn gestreepte pyjama‘, zegt de bijna-voorzitter. ‘Hij is beslist geen voorbeeld voor jonge mensen.’

of

De minister wuift de kritiek geïrriteerd weg. ‘Ik ben stilaan jaloers op Maggie De Block. Waarom pakt men mij altijd aan op mijn beleid, terwijl andere vrouwen slechts op hun uiterlijk worden beoordeeld? Dat is niet serieus meer.’

Ofwel heb je het dan gewoon niet gelezen ofwel ben je te lomp om los te lopen.

Bram

Legacy Member
sparks zei:
Gisteren waren er op facebook ook een deel gepasseerd met het verstand van een walnoot.
Ge moet eens naar de reacties kijken bij het bericht, er staat zelfs meermaals tussen dat het niet echt is maar toch...
Merendeel las het artikel waarschijnlijk niet eens.

't Staat nu ook op de wall van een Facebookvriendje van me. Gast die meegeweest is op buitenlandse stage, een goei leerkracht is en ik algemeen als verstandig beschouwde. Maar ie had het niet door.

In't middelbaar kregen we indertijd tijdens geschiedenis het onderdeel "bronnenstudie" en werd er ons in de oren gestampt dat we kritisch moesten zijn bij het lezen van artikels en dergelijke... Precies geen prioriteit niemer :p

Doet me ff denken hier aan denken.

Mikkel

Legacy Member
Half dagje congé:

- ritje met de moto gedaan
- gaan eten
- huis wa opgekuist (afwas enzo, moet ook gedaan worden é)
- zoontje komt sebiet terug van opvang, nog wa met hem spelen voor hij gaat slapen

Aah, ideaal begin van het weekend :D

stoomboot

Legacy Member
Kandul zei:
Waarom zou ik niet consequent modereren?

"Wicht" dat door blijkbaar een meerderheid hier als een onschuldig woord wordt aanschouwd, maar waarvoor ik een infra krijg van u + het verwijderen van het bericht.

"Stront in de ogen" wat niet anders dan een persoonlijke aanval + uitlokken van flame is, laat je gewoon staan zonder enige maatregelen te treffen.


En als ik u dan op de fout wijs, krijg ik enkel een geschiedenis van het woord en uw persoonlijke interpretatie die kant noch wal slaat.
Laat staan dat ge u excuseert en de fout corrigeert. Oh nee.



En blijkbaar is het toegestaan om een persoonlijke aanval te doen met woorden zoals stront, dus zal niemand -waaronder u en de rest van de mods- er iets op tegen hebben als ik dus uw naam in context breng met dit bruine goedje? Niet waar?!




Ohja, aan zij die dachten dat ik gebanned was vanwege hier mijn gedacht te zeggen: Neen :p
Dakontachni heeft me een infra gegeven voor iets helemaal anders. En ik kom er nog eerlijkheidshalve goedkoop van af (in vergelijking met de perm-bans).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan