Arifiene
Legacy Member
stoomboot zei:"Wicht" dat door blijkbaar een meerderheid hier als een onschuldig woord wordt aanschouwd, maar waarvoor ik een infra krijg van u + het verwijderen van het bericht.
"Stront in de ogen" wat niet anders dan een persoonlijke aanval + uitlokken van flame is, laat je gewoon staan zonder enige maatregelen te treffen.
En als ik u dan op de fout wijs, krijg ik enkel een geschiedenis van het woord en uw persoonlijke interpretatie die kant noch wal slaat.
Laat staan dat ge u excuseert en de fout corrigeert. Oh nee.
Maar zoals men reeds zei: Er zal inderdaad wel een bepaalde regelmaat in uw modereren zitten. Of die regelmaat eerlijk te noemen is, betwijfel ik ten zeerste. En ik ben blijkbaar niet de enige.
Oh kerel, je bent nog maar terug en je bent alweer bezig.
Hou toch op.
Iedereen weet dat uw uitlating niét 'onschuldig' bedoeld was, dus mss kun je ophouden met u zo in bochten te wringen om uw zogenaamde onschuld staande te houden.
Omtrent uw andere 'beschuldigingen' heb ik geen mening, ik heb de replies niet zien staan, dat terzijde.



.


