Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
stoomboot zei:
"Wicht" dat door blijkbaar een meerderheid hier als een onschuldig woord wordt aanschouwd, maar waarvoor ik een infra krijg van u + het verwijderen van het bericht.

"Stront in de ogen" wat niet anders dan een persoonlijke aanval + uitlokken van flame is, laat je gewoon staan zonder enige maatregelen te treffen.


En als ik u dan op de fout wijs, krijg ik enkel een geschiedenis van het woord en uw persoonlijke interpretatie die kant noch wal slaat.
Laat staan dat ge u excuseert en de fout corrigeert. Oh nee.




Maar zoals men reeds zei: Er zal inderdaad wel een bepaalde regelmaat in uw modereren zitten. Of die regelmaat eerlijk te noemen is, betwijfel ik ten zeerste. En ik ben blijkbaar niet de enige.

Oh kerel, je bent nog maar terug en je bent alweer bezig.
Hou toch op.
Iedereen weet dat uw uitlating niét 'onschuldig' bedoeld was, dus mss kun je ophouden met u zo in bochten te wringen om uw zogenaamde onschuld staande te houden.

Omtrent uw andere 'beschuldigingen' heb ik geen mening, ik heb de replies niet zien staan, dat terzijde.

Elosopardo

Legacy Member
Arifiene zei:
Oh kerel, je bent nog maar terug en je bent alweer bezig.
Hou toch op.
Iedereen weet dat uw uitlating niét 'onschuldig' bedoeld was, dus mss kun je ophouden met u zo in bochten te wringen om uw zogenaamde onschuld staande te houden.

Omtrent uw andere 'beschuldigingen' heb ik geen mening, ik heb de replies niet zien staan, dat terzijde.

Ookal is het niet onschuldig, iedereen moet gelijk zijn voor de wet.

OT: seminariewerk dat bijna af is :)

stoomboot

Legacy Member
Arifiene zei:
Oh kerel, je bent nog maar terug en je bent alweer bezig.
Hou toch op.
Iedereen weet dat uw uitlating niét 'onschuldig' bedoeld was, dus mss kun je ophouden met u zo in bochten te wringen om uw zogenaamde onschuld staande te houden.

Omtrent uw andere 'beschuldigingen' heb ik geen mening, ik heb de replies niet zien staan, dat terzijde.

Laat me weten wanneer wicht een degelijk scheldwoord is geworden, want heel wat woorden zijn scheldwoorden (zoals ik ook reeds aan Kandul heb laten weten met het voorbeeldje "man").
Tot dan is er geen enkele reden om mij infra's te geven omtrent "ongepast taalgebruik".

Als gij dat eerlijk vindt, vraag ik me af waar uw zin van realiteit naartoe is.

Arifiene

Legacy Member
Elosopardo zei:
Ookal is het niet onschuldig, iedereen moet gelijk zijn voor de wet.

OT: seminariewerk dat bijna af is :)

Indien het niet onschuldig is, wat het imo zéker niet is, dan had Kandul op dit punt overschot van gelijk.

OT: Leuke avond gehad + goed nieuws gekregen opt werk, dus das dubbel leuk.

@Stoomboot: Ja, we weten dat jij altijd naar iedereen supervriendelijk, zeker niét sarcastisch, onbeleefd of kwetsend bent. Wicht zal ongetwijfeld verwezen hebben naar 'lief klein engeltje', zeker als je onze posthistorie bekijkt.
En 'wicht' wordt weldegelijk gebruikt als scheldwoord. U verschuilen achter de historie van het woord is gwnweg ridicuul.

Komaan zeg, dit heeft niets meer met zin voor realiteit te maken hé.

stoomboot

Legacy Member
Arifiene zei:
Indien het niet onschuldig is, wat het imo zéker niet is, dan had Kandul op dit punt overschot van gelijk.

OT: Leuke avond gehad + goed nieuws gekregen opt werk, dus das dubbel leuk.

Het was geen ongepast taalgebruik. Als ge dat niet wilt inzien, bevestigt ge des te meer waarom mensen u op dit forum niet kunnen luchten.



En voor eventuele mods: De zin hierboven is effectief een glimlach voor mij ;)
Dus die hoort hier echt wel thuis




Wicht heeft een licht neerbuigende toon, en dat is het. Als dat ongepast taalgebruik is, moest gij al lang niet meer op dit forum mogen vanwege een permban ;)


PS:
Zoek eens op dezelfde site naar "man" en kijk eens naar 14 of 16(3).
Gek dat ze daar wel de moeite doen om alle mogelijke negatieve verwoordingen bij te zetten en bij wicht niet.

Arifiene

Legacy Member
stoomboot zei:
Het was geen ongepast taalgebruik. Als ge dat niet wilt inzien, bevestigt ge des te meer waarom mensen u op dit forum niet kunnen luchten.



En voor eventuele mods: De zin hierboven is effectief een glimlach voor mij ;)
Dus die hoort hier echt wel thuis

Het enige wat dat bevestigt is dat je blijkbaar nog denkt dat mensen je zullen geloven als je zegt dat je een vriendelijk (of laat ons nog zeggen 'neutraal') woord naar mij zou richten.
Wat bovenstaande reply mooi aantoont.

Je bent nooit vriendelijk, naar niemand. Ik heb je hier nog nooit iemand weten helpen of niét neerbuigend weten behandelen. Dat kunnen ze van mij niet zeggen ;).

Bij deze is mijn 3e glimlach van de dag dan maar de naïeviteit van sommige mensen.

glashelder

Legacy Member
Vanavond pizza.

En ik wil niks meer horen over het woord wicht! Ksshh.

fr1sb33

Legacy Member
glimlach van vandaag: stoomboot unbanned, khaal de popcorn alvast boven

Arifiene

Legacy Member
fr1sb33 zei:
glimlach van vandaag: stoomboot unbanned, khaal de popcorn alvast boven

Ik zou graag es een verzoek indienen om iets anders te eten tijdens forumdiscussies.
Na die veel te grote emmer bij Kinepolis is mijn drang naar popcorn serieus gedaald.
Oufti's ofzo zouden er wel ingaan. Als dat nog bestaat :unsure:.

glashelder

Legacy Member
Ouftiiiiii.

Kon je dat eigenlijk ergens anders krijgen dan in de cinema?

stoomboot

Legacy Member
Arifiene zei:
Je bent nooit vriendelijk, naar niemand. Ik heb je hier nog nooit iemand weten helpen of niét neerbuigend weten behandelen. Dat kunnen ze van mij niet zeggen ;)

Als ge niet zoekt, zult ge ook niet vinden.
En heb al vaak de mensen geholpen. De manier waarop en waarmee ik mensen help zal op dit forum verschillen van velen. Daar maal ik niet om.

Ik help al genoeg mensen in het echte leven op een meer dan degelijke manier dat zo'n flutargument me niet eens deert.



Overigens zie ik nergns in de regels staan dat men niet neerbuigend mag zijn.
En dus is mijn argument nog steeds geldig dat ik onterecht een infra heb gekregen.

kay-gell

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik zou graag es een verzoek indienen om iets anders te eten tijdens forumdiscussies.
Na die veel te grote emmer bij Kinepolis is mijn drang naar popcorn serieus gedaald.
Oufti's ofzo zouden er wel ingaan. Als dat nog bestaat :unsure:.

F U

e.House

Legacy Member
Krijg ik deze middag telefoon van UPS, dat er niemand bij het afleveradres is, dus rap naar mijn ma gebeld die iemand naar daar heeft gestuurd, kom ik thuis blijkt dat het niet de laptop was die ik dacht dat geleverd zou zijn, maar wel een andere pakske. Ook goed natuurlijk, maar die laptop blijft al veel te lang aanslepen en ze hadden dees week nog gebeld dat het donderdag of vrijdag hier zou zijn. :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan