Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stoomboot zei:Als ge niet zoekt, zult ge ook niet vinden.
En heb al vaak de mensen geholpen. De manier waarop en waarmee ik mensen help zal op dit forum verschillen van velen. Daar maal ik niet om.
Ik help al genoeg mensen in het echte leven op een meer dan degelijke manier dat zo'n flutargument me niet eens deert.

kay-gell zei:Edit: I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer.

Saphira zei:mijn rij-examen vastgelegd

kay-gell zei:Joepie, nog een vrouw in het verkeer binnenkort.![]()
idd zelfs als der niemand op de weg isfr1sb33 zei:vrouw aan het stuur, bloed aan de muur

pietje666 zei:idd zelfs als der niemand op de weg is![]()
kay-gell zei:Kom, nu niet overdrijven: dat ze ene keer per maand bloed in hun broek hebben heeft niks met hun rijkunsten te maken.

ThatsPrettyDope zei:Je tapt al even goed mopjes dan als je COD speelt![]()

Bram zei:

Gij moogt mij wel eens aanrijden.Saphira zei:jep, blijf ma allemaal van de weg dan.


sinki zei:Gij moogt mij wel eens aanrijden.
Wel niet te hard he![]()

ThatsPrettyDope zei:Je tapt al even goed mopjes dan als je COD speelt![]()
Arifiene zei:Ik zou graag es een verzoek indienen om iets anders te eten tijdens forumdiscussies.
Na die veel te grote emmer bij Kinepolis is mijn drang naar popcorn serieus gedaald.
Oufti's ofzo zouden er wel ingaan. Als dat nog bestaat.
