Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
Kandul zei:
Nu, als er nog wat mensen vinden dat dit bericht niet opgevat moet worden als een belediging, dan ben ik eventueel wel bereid om de berisping te laten wegvallen. Op voorwaarde dat ze onderbouwen waarom.

Dus... Een woordenboek is geen goed onderbouwde mening?
Terwijl datzelfde woordenboek wel de moeite doet om enige negatieve bijklank aan het woord "man" weer te geven?


Wat is dan wel een goed onderbouwde mening voor u en waarom moet die persé komen van andere mensen?! (die al meermaals in dit topic te vinden zijn voor pagina 18 en op pagina 30 -de vorige dus-)
Ge zijt nu zelf openlijk aan het twijfelen aan uw berisping, neem ik aan?
En of ik dat moet aanzien als een waarschuwing of niet, het is onterecht.


Spoilers zijn niet nodig. Gewoon die onterechte infra tenietdoen zodat ik hier ook kan stoppen met anderen te ambeteren.
Mijn verwijderd bericht hoeft ge niet persé terug te zetten.
(bij deze toon ik dus ook mijn billijkheid omtrent deze onterechte infra)


Ge moogt zelfs al deze berichten verwijderen zodra die infra maar verdwenen is ( voor de vervaldatum uiteraard ;) )

Bart Religion

Legacy Member
Djesmin zei:
@discussie:

wicht
het -woord wichten 1 klein kind; 2 mal meisje: wat een wicht!

Wicht
~JE, (B. -N), o. (-s), klein kind.

Klein/mal meisje. In het ergste geval eigenwijs lastig meisje (of gewicht van 100 pond vis).
Amai das grof!

Kandul zei:
Nu, als er nog wat mensen vinden dat dit bericht niet opgevat moet worden als een belediging, dan ben ik eventueel wel bereid om de berisping te laten wegvallen. Op voorwaarde dat ze onderbouwen waarom.

Een volwassen persoon "klein kind" noemen is beledigend

en

mal
blijk gevend van gebrek aan gezond verstand
Synoniemen
dwaas, gek, zot

En iemand 'mal' noemen is dus ook beledigend.

Karre

Legacy Member
stoomboot zei:

Reported. Ga gelieve in een andere thread gaan wenen dan dan de deze (één op lounge bijvoorbeeld, daar kom ik toch niet) als je er nu nog één krijgt voor het verzieken van deze thread.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Karre zei:
Reported. Ga gelieve in een andere thread gaan wenen dan dan de deze (één op lounge bijvoorbeeld, daar kom ik toch niet) als je er nu nog één krijgt voor het verzieken van deze thread.

wat? :lol:
Kandul hebt ge dan toch ook reported hoop ik? En al de rest, inclusief jezelf

man man :')

Karre

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
wat? :lol:
Kandul hebt ge dan toch ook reported hoop ik? En al de rest, inclusief jezelf

man man :')

Ja, die heb ik ook al zitten reporten. Diegene die op hun twee klagen niet. Het zijn zij tenslotte die er toch maar over blijven doordrammen. Maar als Kandul van plan is om iedere keer op iemand die hij een infraction geeft in te gaan zouden ze hem ook al beter uit zijn functie zetten.

Alteration

Legacy Member
Karre zei:
Ja, die heb ik ook al zitten reporten. Diegene die op hun twee klagen niet. Het zijn zij tenslotte die er toch maar over blijven doordrammen. Maar als Kandul van plan is om iedere keer op iemand die hij een infraction geeft in te gaan zouden ze hem ook al beter uit zijn functie zetten.

Als iedereen ook eens ophield met daarover te klagen, werd daar door hen ook niet steeds weer een antwoord op gegeven, waarover ge dan ook weer niet hoefde te zagen, enz....
Laat die zaak toch gewoon links liggen.

OT: Ouders weg, in alle rust studeren.

EternalSilence

Legacy Member
Scifo zei:
Op deze manier? :D
jump fuifke - YouTube

Goei tijden, als laatste man een fuifke afsluiten :p (meestal draaiden ze dan wel een lieke van "ge moogt naar huis gaan" bij ons :unsure: )

:rofl: altijd moeten lachen met zo'n mannen.
Dansen, durven ze dit noemen.
Gelukkig was het maar een hype, die nu totaal verdwenen is :applause:

cad-20111209-d88fa.png

Gonzo

Legacy Member
Gonzo zei:
In uw positie zou ge trouwens beter moeten weten dan openlijk op da soort discussies in te gaan, want ge maakt u gewoon belachelijk en ge knalt het laatste beetje respect da ge nog hebt, recht de grond in.

Kandul zei:
Ik vind het belangrijk om te communiceren over de gemaakte keuzes zodat men ze eventueel beter begrijpt, als jij dit tolkt als respect verliezen dan doe je dat maar.

Kandul zei:
Tevens beweer je dat ik mijn laatste greintje respect verlies doordat ik hier mijn beslissingen wens te verantwoorden, wat eigenlijk compleet absurd is.

Afgaande op alle bovenstaande reacties zie ik mijn fout nu helemaal in.
Ik kon niet fouter zijn. Heel mijn credibiliteit om zeep :sad:
Excuseer aan iedereen die ik teleurgesteld heb. Mea culpa!

Overigens heb ik nooit beweerd dat ge het niet belangrijk vindt om niet te communiceren, maar wel dat de redenen voor sommige infractions bullshit zijn (vooral uwen uitleg ervoor, dat sloeg op die PM dus). En dat ge dat niet wilt inzien - of toch, maar met teveel moeite en gezever voor wat het waard is. Alsoof dat dat niet openlijk en volledig offtopic hoeft te gebeuren. Maar gezien het feit hoe ge iedereen zijn respect en affectie hier aan 't winnen zijt, zal ik daar ook wel fout over zijn.

Tonerider

Legacy Member
Mensen toch! Het is maar een forum, het zijn maar infractions. Het is niet dat ge schade hebt geleden of dat het u geld kost. Man toch. Zo'n gezaag over een paar ( al dan niet onterechte) infractions.
Post het ne keer in de ergernissenthread en zwijg er dan over.



(en ja, ik heb ook al ooit in mijn ogen onterechte infractions gekregen en neen, ik heb der niet over zitten leuteren).

Rider

Legacy Member
kerel met zo'n broek met een extréém laaghangend kruis; heeft hier 4-5 pogingen nodig om zijn been over zijn fietske te slagen :D

boozeke

Legacy Member
awesome rockfuif in Grootlo gisteren, ook iemand leren kennen waarmee ik wel verder wil gaan ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan