Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kandul zei:Nu, als er nog wat mensen vinden dat dit bericht niet opgevat moet worden als een belediging, dan ben ik eventueel wel bereid om de berisping te laten wegvallen. Op voorwaarde dat ze onderbouwen waarom.
)Djesmin zei:@discussie:
wicht
het -woord wichten 1 klein kind; 2 mal meisje: wat een wicht!
Wicht
~JE, (B. -N), o. (-s), klein kind.
Klein/mal meisje. In het ergste geval eigenwijs lastig meisje (of gewicht van 100 pond vis).
Amai das grof!
Kandul zei:Nu, als er nog wat mensen vinden dat dit bericht niet opgevat moet worden als een belediging, dan ben ik eventueel wel bereid om de berisping te laten wegvallen. Op voorwaarde dat ze onderbouwen waarom.
mal
blijk gevend van gebrek aan gezond verstand
Synoniemen
dwaas, gek, zot
stoomboot zei:
Karre zei:Reported. Ga gelieve in een andere thread gaan wenen dan dan de deze (één op lounge bijvoorbeeld, daar kom ik toch niet) als je er nu nog één krijgt voor het verzieken van deze thread.

UrbanusVanAnus zei:wat?
Kandul hebt ge dan toch ook reported hoop ik? En al de rest, inclusief jezelf
man man :')
Karre zei:Ja, die heb ik ook al zitten reporten. Diegene die op hun twee klagen niet. Het zijn zij tenslotte die er toch maar over blijven doordrammen. Maar als Kandul van plan is om iedere keer op iemand die hij een infraction geeft in te gaan zouden ze hem ook al beter uit zijn functie zetten.
Scifo zei:Op deze manier?
jump fuifke - YouTube
Goei tijden, als laatste man een fuifke afsluiten(meestal draaiden ze dan wel een lieke van "ge moogt naar huis gaan" bij ons
)
altijd moeten lachen met zo'n mannen.
De SkeEvN zei:opstaan en nog altijd dronke zijn fooookkkkkkk

Gonzo zei:In uw positie zou ge trouwens beter moeten weten dan openlijk op da soort discussies in te gaan, want ge maakt u gewoon belachelijk en ge knalt het laatste beetje respect da ge nog hebt, recht de grond in.
Kandul zei:Ik vind het belangrijk om te communiceren over de gemaakte keuzes zodat men ze eventueel beter begrijpt, als jij dit tolkt als respect verliezen dan doe je dat maar.
Kandul zei:Tevens beweer je dat ik mijn laatste greintje respect verlies doordat ik hier mijn beslissingen wens te verantwoorden, wat eigenlijk compleet absurd is.
ad:PinkyNTheBrain zei:Kandul rijmt op sn.... (oi22)
Sneetje brood met groenten en ander spul!
