Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Kandul rijmt op sn.... (oi22)

Sneetje brood met groenten en ander spul!

Put_met_keren

Legacy Member
Deze mail van mijn lector Frans:

"Merci de ton message. J'espère que tu te sens déjà un peu mieux. Comme tu as une absence justifiée, tu ne dois pas te faire de soucis. Tu as bien travaillé cette année; j'ai une bonne impression de toi et de tes résultats.

J'espère te revoir en classe la semaine prochaine."

:applause:

Djesmin

Legacy Member
@discussie:

wicht
het -woord wichten 1 klein kind; 2 mal meisje: wat een wicht!

Wicht
~JE, (B. -N), o. (-s), klein kind.

wicht
kindje, meid, meisje

wicht
1) Eenheden 2) Eigenwijs lastig meisje 3) Gewicht van 100 pond vis 4) Gewichtseenheid 5) Gewichtseenheid voor vis 6) Honderd pond 7) Houkind 8) Jong meisje 9) Jonge vrouw 10) Kabouter 11) Kind 12) Klein kind 13)


Klein/mal meisje. In het ergste geval eigenwijs lastig meisje (of gewicht van 100 pond vis).
Amai das grof!


Kunnen we het dan nu weer fijn houden in het GLIMLACHthread?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Is die zever nog altijd bezig?
Er is toch niks mis met het woord wicht.

Karre

Legacy Member
Bij ons heeft dat nochtans wel een negatieve toon eigenlijk. En serieus Kandul, klein kind, geef je eigen ook al maar een infraction voor het verzieken van de thread.

pietje666

Legacy Member
Karre zei:
Bij ons heeft dat nochtans wel een negatieve toon eigenlijk. En serieus Kandul, klein kind, geef je eigen ook al maar een infraction voor het verzieken van de thread.

bij ons heeft oostvlaanderen een negatieve toon! :unsure:

Katoom

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
Is die zever nog altijd bezig?
Er is toch niks mis met het woord wicht.

Karre zei:
Bij ons heeft dat nochtans wel een negatieve toon eigenlijk. En serieus Kandul, klein kind, geef je eigen ook al maar een infraction voor het verzieken van de thread.
En daarom kan je er ook eeuwig over blijven discuteren.
Dat ze geen actie ondernemen tegen Kandul voor het verzieken van een thread gaat mijn petje eigenlijk wel te boven. Al zou hij in de eerste plaats als crew member toch wel beter moeten weten....

moustii

Legacy Member
Ik zal de thread maar weer op gang trekken zeker :unsure:

Van der juist zelfgemaakte chocomelk gemaakt met MARS repen :drool:

_ns_

Legacy Member
Zit nu toch al ff op de site, maar hoe the F is Kandul eigenlijk? Nickverandering? :unsure:

Kandul

Legacy Member
Karre zei:
Bij ons heeft dat nochtans wel een negatieve toon eigenlijk. En serieus Kandul, klein kind, geef je eigen ook al maar een infraction voor het verzieken van de thread.
Ach, ik denk dat het voor sommigen wel een glimlach is!

Ik sta echter voor een dilemma, ik mag geen thread oprichten want dat is tegen de regels dus ben ik eigenlijk gedwongen tot het discussiëren in deze thread maar dat is eigenlijk ook niet echt de bedoeling. De beste oplossing die ik kon vinden was een spoiler. Maar je hebt gelijk, het heeft niet zoveel zin meer om hierop door te gaan omdat het hier niet thuishoort. Een oplossing is er dan wel niet gevonden, wat best wel spijtig is.

Voor zij die zin hebben, stuur maar een privébericht!
_ns_ zei:
Zit nu toch al ff op de site, maar hoe the F is Kandul eigenlijk? Nickverandering? :unsure:
Neen hoor, ik heb nog altijd mijn originele nickname.

Alteration

Legacy Member
@Kandul, waarom is PM'en aan stoomboot dan geen optie en moet het via deze thread?

Carrion

Legacy Member
Kan kandul gewoon nie doen gelijk de andere mods? Wakker worden, wa dictator spelen, met infractions gooien alsof 't een lieve lust is, threads sluiten, terug open doen om daarna terug in winterslaap te gaan? :unsure:

JohnnyricoMC

Legacy Member
De ERDF Masters Kart op Eurosport2, met enkele F1-coureurs. En morgen nog 'ns :)

Elosopardo

Legacy Member
De overwinning van Barça :)

@Kandul: gaat dan ergens spammen in de lounge of weet ik waar. Toch niet in zo'n "drukbezochte" thread als deze !

Dennoman

Legacy Member
Iets journalistiek interessant ruiken tijdens de vrije tijd, gewoon mijn blocnote bovenhalen en vragen beginnen stellen en dan verschrikkelijk interessante antwoorden krijgen. Ik besef weer waarom ik het doe :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan