Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
Kandul zei:
Wijzen op de fout? Jij vroeg me welk woord er beledigend was, ik antwoord daar op een ludieke manier op (zo had ik jouw vraag geïnterpreteerd gezien jouw berichtengeschiedenis) en nadien antwoord jij op een sarcastische manier dat je een lijstje gaat maken met niet-toegestane woorden.

Neen, ik vond dat jullie dan maar zulke lijst moesten maken eer ge hier met belachelijke DUBIEUZE infra's gaat rondzwieren omdat "wicht" voor u (in tegenstelling tot een heleboel anderen -waaronder onze kindervriend Willy Vandersteen- een negatieve bijklank heeft.)
Ik kan toch onmogelijk weten welke woorden voor u een negatieve bijklank hebben, dus is het aan u om daar duidelijkheid rond te scheppen.



Kandul zei:
Dat hangt van de context af zoals al gezegd. Ga je zeggen dat ik een stuk stront ben dan ga je uiteraard een berisping krijgen als ik dit zie, dat lijkt me nogal logisch en uiterst consequent?

Gij hebt echt stront in uw ogen, ventje, qua consequent modereren. Ge ziet enkel datgene wat ge wilt zien.

Karre

Legacy Member
stoomboot zei:
Neen, ik vond dat jullie dan maar zulke lijst moesten maken eer ge hier met belachelijke DUBIEUZE infra's gaat rondzwieren omdat "wicht" voor u (in tegenstelling tot een heleboel anderen -waaronder onze kindervriend Willy Vandersteen- een negatieve bijklank heeft.)
Ik kan toch onmogelijk weten welke woorden voor u een negatieve bijklank hebben, dus is het aan u om daar duidelijkheid rond te scheppen.





Gij hebt echt stront in uw ogen, ventje, qua consequent modereren. Ge ziet enkel datgene wat ge wilt zien.

Ik ga nu eens zeggen wat ik al enkele dagen denk: wener. Ja, hij heeft je infractions gegeven en ja misschien was het wel onterecht maar om daar nu over blijven bezig te zitten.

Tonerider

Legacy Member
Karre zei:
Ik ga nu eens zeggen wat ik al enkele dagen denk: wener. Ja, hij heeft je infractions gegeven en ja misschien was het wel onterecht maar om daar nu over blijven bezig te zitten.
²

schuppekens

Legacy Member
@Stoomboot en de rest
Stop eens met de thread te vervuilen a.u.b. , maak desnoods een eigen thread aan want dit gezever blijft hier maar duren.

exo

Legacy Member
Atrox zei:
Dat kutlied gaan we nog zoveel horen de komende weken he ...

True, maar je kan er niet omheen dat het origineel echt wel een zeer goed nr is. Dit vind ik ook nog wel te pruimen maar ik ben me ervan bewust dat ik het binnen 2 weken niet meer ga kunnen horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan