Dakantochnie
Legacy Member
En ik wil dat niet.stoomboot zei:Kandul... Reageert nog eens.
Gij wou dat iedereen er zich mee ging bemoeien.
Ik heb Kandul gevraagd om zulke zaken in het vervolg in PM uit te praten. Als je dus nog iets wilt vragen, dan zou ik willen verzoeken dat via die weg te doen.

(en overpriced)


