Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Grote glimlach dat een bepaald forumlid eindelijk uit pol & actua is gezet.
![]()
evil_konijn zei:Chance, stel je voor dat links daar ook een stem zou hebben!
e.House zei:Mocht het kiesvee 5 minuten helder nadenken dan haalde NVA geen 5% van de stemmen meer.
e.House zei:Graag gedaan, toch weer een extra bijdrage aan het inhoudelijke intellectuele niveau hier.
evil_konijn zei:Het is nu niet dat het anders zoveel beter is.
Een paar uitzonder niet te na gelaten, komen de meeste posts daar neer op heiligverklaringen van De Wever.
vloet zei:Idd, maar een GC heb ik nooit gehad. Had trouwens wel een goeie basis geweest voor een HD update. Eigenlijk een gemiste kans om hem niet in die nieuwe collectie op te nemen. Op expert level (zonder radar en weinig health & ration) is het in ieder geval een goeie uitdaging, gameplay blijft tijdloos. Alleen die gigantische pixels op een HD-tv zijn even wennen.
Moet MGS4 nog altijd spelen trouwens, niemand wil me zijn/haar PS3 lenen (of ff wisselen met xb360).
SHFT zei:

pietje666 zei:hij had zijn vriendin langs achteren genomen toen ze sliep ofzo(want hij mocht der ma ni opzitten), dan had iemand de flikken gewaarschuwd of die hebben dat gelezen en werd hij verdacht van verkrachting ofzoiets
en dan ging hij de mensen dat hem verlinkt hadden 'destroyen'

Redhunter zei:
