Archief - Je glimlach van vandaag - deel 21

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
evil_konijn zei:
Chance, stel je voor dat links daar ook een stem zou hebben!

Ze hebben stemmen genoeg maar als er dan een aantal consequent op de man liggen spelen moeten die ook maar de gevolgen dragen hé.
Noreeeke is overigens niet de enige, hier nog een voorbeeld van gisteren:


e.House zei:
Mocht het kiesvee 5 minuten helder nadenken dan haalde NVA geen 5% van de stemmen meer.

e.House zei:
Graag gedaan, toch weer een extra bijdrage aan het inhoudelijke intellectuele niveau hier.


Het is niet de fout van de mods dat er blijkbaar een aantal linkse vrienden dit als enige bijdrage levert in pol & actua, dan is het nogal logisch dat er wat 'linkse stemmen' verdwijnen.

Utred

Legacy Member
Het is nu niet dat het anders zoveel beter is. Een paar uitzonder niet te na gelaten, komen de meeste posts daar neer op heiligverklaringen van De Wever.

kay-gell

Legacy Member
evil_konijn zei:
Het is nu niet dat het anders zoveel beter is.

Toch wel, ik vind de meeste posts in pol & actua toch van een niveau hoger dan even snel 2 regels komen posten over hoe laag het niveau wel niet ligt.

Een paar uitzonder niet te na gelaten, komen de meeste posts daar neer op heiligverklaringen van De Wever.

Tja, dat heb je nu eenmaal als 70% van het 9lives publiek op NVa stemt hé.
Dat neemt nog altijd niet dat de overige 30% posts van een niveau zoals hierboven moeten posten.


Oh en dit:

[youtube]SMs6CW-OjJ4[/youtube]

waffel

Legacy Member
vloet zei:
Idd, maar een GC heb ik nooit gehad. Had trouwens wel een goeie basis geweest voor een HD update. Eigenlijk een gemiste kans om hem niet in die nieuwe collectie op te nemen. Op expert level (zonder radar en weinig health & ration) is het in ieder geval een goeie uitdaging, gameplay blijft tijdloos. Alleen die gigantische pixels op een HD-tv zijn even wennen :p.

Moet MGS4 nog altijd spelen trouwens, niemand wil me zijn/haar PS3 lenen (of ff wisselen met xb360) :(.

HD games worden niet van PS1 games gemaakt, dat is te moeilijk en te veel werk.

Blanco

Legacy Member
Die AK 47 was gebruiksonklaar gemaakt, het is dus in feite een rekwisiet voor hun belachelijke filmpjes

Hekje#

Legacy Member
The Lion King op blu-ray aangekregen, eindelijk heb ik die in mn collectie :D

stoomboot

Legacy Member
pietje666 zei:
hij had zijn vriendin langs achteren genomen toen ze sliep ofzo(want hij mocht der ma ni opzitten), dan had iemand de flikken gewaarschuwd of die hebben dat gelezen en werd hij verdacht van verkrachting ofzoiets

en dan ging hij de mensen dat hem verlinkt hadden 'destroyen'

Het destroy-gedeelte was ik helemaal vergeten :love:
Alsook de korte destroy-hype die hier toen hing.


Waar is de tijd toch naartoe dat 9lives hun eigen meme's maakte i.p.v. de zoveelste 4chan-afbeelding neemt.

Redhunter zei:
Waar de mensen zich toch mee bezig houden.

Klik

3 tabbladen achter elkaar hier mee geopend!
:cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan