u4ea
Legacy Member
Li1quid zei:tettn
hmm, punt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Li1quid zei:tettn

ryoudragon zei:[YOUTUBE]-turfrcQY-w&feature=relmfu[/YOUTUBE]
:')

Furon zei:0:06 Heeft die nu een keukenschort aan?![]()

Sqarzz zei:Belgishe wijsheden op oh oh cherso :ironic:
[youtube]VJ1mh66tjaw[/youtube]
kay-gell zei:Deze klootdag. Eén van de meest saaie en frustrerende dagen ooit.
Om 7u30 opgestapt op de bus in Sint Truiden met een 10-tal collegas met partner.
Daarna doorgereden naar Genk om de 'echte' wielersupporters op te pikken. Pas tegen 9u konden we daar vertrekken.
En vanaf minuut één begon het zuipfestijn met een CD met een 10tal klassiekers waaronder: 'Het is weer tijd voor de Polonaise' en 'Boven op de berg staat een dwerg'. Wat uiteraard op oorverdovend niveau werd gespeeld.
Tegen 12u30 in Koksijde aangekomen waar het volk al goed tegen de hekken stond. Toen we eindelijk wat gegeten hadden en ons tussen het volk hadden moeten wringen was het goed 14u en wist je dat je weinig van het 'event' kon zien.
Dan maar kou geleden en weinig koers gezien om tegen 18u30 de aftocht te blazen.Gezellig zo 2,5 uur in de kou rondwandelen want toegang tot de verwarmde tenten was voor ons niet voorzien. Dan had er nog één of andere zatlap (er lopen er daar thans genoeg van rond) beslist om mijn vriendin op haar kont te slaan. Tot ik em bij zijne kraag had, toen was het allemaal maar om te lachen.... Mij ontgaat de humor helemaal om met uw zatte kloten vrouwen lastig te vallen en zeker als ge u achteraf als een klein mietje gedraagt.
En toen mochten we terug op de bus met nog zattere 'wielerfans' en de CD die zelf Gandhi na veelvuldig luisteren iemand de ogen had doen kunnen uitkrabben.
Tegen 22u00 waren we bijna terug in Sint Truiden, maar de bus MOEST stoppen aan het stadium van STVV om ertegen te gaan pissen. Toen hadden ik en de collega's genoeg en hebben maar gedreigd om vandaar naar de wagen te wandelen als we niet onmiddellijk zouden vertrekken. Na 10 minuten dan toch maar vertroken.
En nu eindelijk terug thuis met pijnlijke oren en een barstende hoofdpijn.
Fuck veldrijden en fuck zat klootjesvolk.
Sdc zei:kay-gell zijn ergernis.