u4ea
Legacy Member
Furon zei:deel 2
[youtube]pNmY5lu8BgI[/youtube]
zo hard geacteerd :')
Stelt u voor da da u dochter is, wtf.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:deel 2
[youtube]pNmY5lu8BgI[/youtube]
zo hard geacteerd :')

Sdc zei:
ook eens geïnstalleerd, en idd, crasht van zodra ge een level wilt laden, als ge die language files bijzet en de txt aanpastScifo zei:ps: heb de taal nog niet kunnen aanpassen![]()

Th1x4nG zei:ook eens geïnstalleerd, en idd, crasht van zodra ge een level wilt laden, als ge die language files bijzet en de txt aanpast![]()



Dawg (oi22) zei:

Scifo zei:[youtube]0qgBt3oMR88[/youtube]
Zalig spel in combinatie met ne G25Kan je u eens uitleven als je een dagje gefrustreerd moet rondrijden in het verkeer in real life :')
ps: heb de taal nog niet kunnen aanpassen![]()



Gatsby zei:cyruske citrus
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken!! #30j #ikstaak en daar hoeft zelfs geen reden voor te zijn!! Ik werk al genoeg op een jaar
cyruske citrus
#ikstaak #30j #kustmenkl... dit is een extra verlofdag #dtz #durfttezeggen Aan alle werklustigen #fuckyou bende workaholics.
edit: cyruske citrus
Op 1 stakingsdag op 1 jaar,mag wel eens vind ik.Iedereen zaagt altijd om te beginnen werken,1d. staking en t'is van "ikstaaknietikwerk" #30j
Dit kan toch niet echt zijn? Toch?![]()
?therapy? zei:Lekker koud weerPerfect voor de stakers.
Hopelijk komt er straks nog een goeie regenbui of hagel.Dat zou perfect zijn....