Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
Frans aan het 'opfrissen' voor morgen, wil wat mondeling opzoeken op youtube en kom dit tegen... :wtf:

e.House

Legacy Member
bij man bijt hond is er een stukske over iemand die vertelt over begrafenisondernemers, spelen ze op de achtergrond constant de intronummer van six feet under. :p

Lilspanyol

Legacy Member
Oh Oh Cherso wordt zo heerlijk volgens mij he, nog eens pure uitlach tv.
Die castingtapes zien er alvast goed uit :p

Selderijstok

Legacy Member
Net geprobeerd om naar een cd van Skrillex te luisteren, om het dan toch per sé een kans te geven. Na 34 minuten heb ik het moeten opgeven :p

Precies of ik met mijn hoofd aan het inbellen ben op een 56k modem terwijl er wat bass op de lijn zijn en er net een fax binnenkomt.

pinoken

Legacy Member
Uitgenodigd voor een discofuif voor iemands 50ste verjaardag (door de zoon ervan althans). 'k Heb net mijn kostumeke binnen se. Hell yeah :cool:

Vandalize_

Legacy Member
Cephalus zei:
Tieners in coma op schoolfuif - Het Nieuwsblad

Geen glimlach met het nieuws zelf, want dat is behoorlijk triestig. Maar als ik dat artikel lees, lijkt het precies uit een item van "In de Gloria" te komen. Met de aangeslagen leerling-organisator, de burgemeester uit het boerendorp en de gescandaleerde directeur die elk afzonderlijk hun visie geven.

Ik was daar aanwezig !
Erg triestige affaire.
Dan krijgt de school eens de kans om terug een fuif te organiseren.
Is het terug om zeep :(

Bart Religion

Legacy Member
Selderijstok zei:
Net geprobeerd om naar een cd van Skrillex te luisteren, om het dan toch per sé een kans te geven. Na 34 minuten heb ik het moeten opgeven :p

Precies of ik met mijn hoofd aan het inbellen ben op een 56k modem terwijl er wat bass op de lijn zijn en er net een fax binnenkomt.

proficiat, ik hou dat nog geen 34 seconden vol :scream:

Bart Religion

Legacy Member
Cephalus zei:
Tieners in coma op schoolfuif - Het Nieuwsblad

Geen glimlach met het nieuws zelf, want dat is behoorlijk triestig. Maar als ik dat artikel lees, lijkt het precies uit een item van "In de Gloria" te komen. Met de aangeslagen leerling-organisator, de burgemeester uit het boerendorp en de gescandaleerde directeur die elk afzonderlijk hun visie geven.

Zottegem is geen boerendorp maar een STAD ;)

denkimi

Legacy Member
Selderijstok zei:
Net geprobeerd om naar een cd van Skrillex te luisteren, om het dan toch per sé een kans te geven. Na 34 minuten heb ik het moeten opgeven :p

Precies of ik met mijn hoofd aan het inbellen ben op een 56k modem terwijl er wat bass op de lijn zijn en er net een fax binnenkomt.
toch nog iemand die hetzelfde denkt als ik. :)

denkimi

Legacy Member
ChunWai. zei:
Serieus? :p Heel 9lives zowat is tegen Skrillex..

ik had het eigenlijk niet zozeer op die skrillex dinges, maar op het feit dat dubstep en consoorten gewoon klinken als een oude modem of een casette die blijft hangen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan