Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Ion1c zei:
je bent niet alleen :cry:

Add one more to the list. Alsook de Stargate Total Conversion-mod voor UT2004. Gezien de historie van officiële Stargate-games(Stargate SG-1: The Alliance geschrapt in 2005, Stargate: Resistance was een kutgame, Stargate Worlds genekt door failissement) en enorm langdurige ontwikkeling van (of reeds uit maar tegenvallende) mods door fans begin ik zo'n akelig vermoeden te hebben dat die franchise vervloekt is als het op games aan komt.

iKitty

Legacy Member
al geslaagd voor 2 examens :love: en de andere 2 vrees ik niet voor

(als ik op alles erdoor was mocht ik naar London)
Hello, London, here I come :love:

Rage

Legacy Member
stoomboot zei:
Ik ben al drie jaren aan het wachten op Black Mesa :angry:

Ion1c zei:
je bent niet alleen :cry:

Dan heb ik (misschien) goed nieuws. Black Mesa komt mogelijk al heel binnenkort.

In de FAQ staat geen release date, maar wel dit:

Also, the soundtrack is currently scheduled to be released two weeks before the actual release of Black Mesa [19].

En kijk nu eens naar deze post, gisteren geschreven door de webmaster van Black Mesa:
Take the twitter feed off the main page - Black Mesa: Community Forums

It was said that once the soundtrack is released, one could expect the launch of black mesa two weeks after. I can now say that a new website will be launched with the soundtrack in preparation for the mod. Fuck if we care about the current website. Just take a good look at it because it will be gone soon enough.

"soon"

Dus hou die site maar in de gaten.

kay-gell

Legacy Member
xDama zei:
Een schitterend alternatief, aangezien ik nooit van mijn leven nog op 1 van grote partijen in Vlaanderen stem.

Op de NVa na zijn het eigenlijk eerder de kleine partijen in Vlaanderen. :unsure:

Général Zantas

Legacy Member
De Lijn die hun controles op het zwart rijden op voorhand gaan aankondigen.

Wa ne zot heeft da uitgevonden?

Kandul

Legacy Member
Rhandd zei:
De Lijn die hun controles op het zwart rijden op voorhand gaan aankondigen.

Wa ne zot heeft da uitgevonden?

Ze willen de zwartrijdstatistieken naar beneden halen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Mijn "any"-key die gearriveerd is :D
Volkomen nutteloos, maar toch leuk om op een klavier te hebben.

Saphira

Legacy Member
Gisteren mooie botjes gekocht en sebiet nog es gaan shoppen. I love vakantie :D

YaMo

Legacy Member
MrKend54l zei:
Of jij legt gewoon een absurde link tussen the bloodhound gang en Pokémon.
Het zijn uiteraard wel helden!

Neen, beste vriend, ik heb hier research naar gedaan en de data komen weldegelijk overeen!

Wikipedia zei:
Pokémon Red en Pokémon Blue zijn de eerste computerspellen in de Pokémonreeks. Ze werden beide voor het eerst uitgebracht voor de Game Boy in Japan in 1996, daarna in Noord-Amerika in 1998 en in Europa en Australië in 1999.
Wikipedia zei:
The bad touch 6-11-1999
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan