JohnnyricoMC
Legacy Member
[mierenneukerij]
euh, pokémon red en blue zijn de tweede lichting van de eerste generatie Pokémon-games, de eerste lichting in die generatie was Red en Green en die Green verscheen enkel in Japan.
Eerst was er red&green in japan
later kwam daar een compatibele blue bij, die gebruikt werd om de Europese en Amerikaanse versies te maken.
[/mierenneukerij]
Good times nonetheless, goeie muziek, leuke handheldgames.
Eerst was er red&green in japan
later kwam daar een compatibele blue bij, die gebruikt werd om de Europese en Amerikaanse versies te maken.
[/mierenneukerij]
Good times nonetheless, goeie muziek, leuke handheldgames.




