Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
[mierenneukerij]
euh, pokémon red en blue zijn de tweede lichting van de eerste generatie Pokémon-games, de eerste lichting in die generatie was Red en Green en die Green verscheen enkel in Japan.

Eerst was er red&green in japan
later kwam daar een compatibele blue bij, die gebruikt werd om de Europese en Amerikaanse versies te maken.
[/mierenneukerij]


Good times nonetheless, goeie muziek, leuke handheldgames.

Milfhunter

Legacy Member
1. Ga naar Google Translate
2. vertaal volgende zin van Nederlands naar Engels: mannen zijn mannen en mannen moeten het huis schoonmaken
3. emancipatie my ass :D

nivekii

Legacy Member
Dastardly zei:
nieuwe seizoen van spartacus is begonnen :applause: daanet efkes de eerste minuten gezien. nieuwe hoofdacteur was iets minder, maarja da's te verwachten zeker. voor de rest zag het er toch goed uit (meer van 't zelfde).

En op andere momenten heeft hij er schrikwekkend veel van weg. Het zal inderdaad eventjes duren vooraleer ik de nieuwe hoofdrolspeler gewoon ben, maar de eerste aflevering deed me alvast uitkijken naar de volgende!

Karre

Legacy Member
Blijkbaar mogen we niet enkel het boek 'Java how to program' voor het examen van front-end programmeren gebruiken maar krijgen we ook nog eens de Java API.

YaMo

Legacy Member
Karre zei:
Blijkbaar mogen we niet enkel het boek 'Java how to program' voor het examen van front-end programmeren gebruiken maar krijgen we ook nog eens de Java API.

Tja het heeft toch weinig zin om heel de Java API van buiten te leren (wat niet eens mogelijk is).

JohnnyricoMC

Legacy Member
Lemme zei:
Vader geworden van een zoon. Echt een ongelooflijk goed gevoel! :)


---
I am here: Google Maps

Congrats:niceone:

Eeeeeeen vat een vat een vat! Een vat een vat een vat! Een v...
:applause:

Welke game gaat ge uw nageslacht als eerste in de handen leggen?

Karre

Legacy Member
YaMo zei:
Tja het heeft toch weinig zin om heel de Java API van buiten te leren (wat niet eens mogelijk is).

Praktisch alles staat toch in ons boek hoor. Enkel is dat nogal onoverzichtelijk en staat het in stukken voorbeeldcode. Dus het is wel mooi meegenomen dat we de API krijgen die vele overzichtelijker is.

Michster

Legacy Member
[YOUTUBE]ug5NdQ1zLHE[/YOUTUBE]

Doet me tegenwoordig eerder denken aan Jersey Shore... :unsure:

e.House

Legacy Member
Vandaag anderhalf uur gaan lopen in de sneeuw en dat op het moment dat de zon aan het ondergaan is, geeft prachtige uitzichten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan