glashelder
Legacy Member
Oh ja, nog een glimlach (nou ja, eerder PMS-ween-glimlach-zo-ziélig). Mark ligt in een tweepersoonskamer met één of ander enorm nors ventje. Zegt geen goeiendag als ik binnenkom, heeft nog maar één woord tegen Mark zelf gezegd en toen ik er zondag was had hij ook bezoek en heeft 2 woorden gezegd en 4 keer iets gebromd (het bezoek is het na 5 minuten weer afgetrapt aangezien er niet echt een gesprek in zat
).
Vandaag zag ik dat ventje dus weer en hij leek ietsje vriendelijker (hij keek me aan en deed ergens een poging tot een glimlach toen ik binnenkwam). Maar nog steeds niks zeggen en zo'n beetje de hele tijd daar liggen en draaien. Nu goed, hij heeft een nieuwe knie, zal vast allemaal erg pijnlijk zijn.
Rond 17 uur komen ze met het avondeten, boterhammetjes. En om één of andere reden zit dat brood in plastic zakjes verpakt. En toen stak dat ventje z'n arm naar mij uit met dat broodzakje in z'n hand. "M'n boterhammen."
Hij kreeg het zakje niet open en 'k vond het zo zielig, dat hele norse ventje die zo zielig vroeg of ik zijn plastic zakje wou openmaken. En van zo'n dingen moet ik blijkbaar wenen
(Nu vraag ik mij af waarom hij blijkbaar zo weinig bezoek heeft en misschien heeft hij geen familie en dan vind ik het allemaal nóg zieliger en god, ik ga wat anders doen in plaats van daarover te denken.)
).Vandaag zag ik dat ventje dus weer en hij leek ietsje vriendelijker (hij keek me aan en deed ergens een poging tot een glimlach toen ik binnenkwam). Maar nog steeds niks zeggen en zo'n beetje de hele tijd daar liggen en draaien. Nu goed, hij heeft een nieuwe knie, zal vast allemaal erg pijnlijk zijn.
Rond 17 uur komen ze met het avondeten, boterhammetjes. En om één of andere reden zit dat brood in plastic zakjes verpakt. En toen stak dat ventje z'n arm naar mij uit met dat broodzakje in z'n hand. "M'n boterhammen."
Hij kreeg het zakje niet open en 'k vond het zo zielig, dat hele norse ventje die zo zielig vroeg of ik zijn plastic zakje wou openmaken. En van zo'n dingen moet ik blijkbaar wenen
(Nu vraag ik mij af waarom hij blijkbaar zo weinig bezoek heeft en misschien heeft hij geen familie en dan vind ik het allemaal nóg zieliger en god, ik ga wat anders doen in plaats van daarover te denken.)



