Archief - Je glimlach van vandaag - deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Oh ja, nog een glimlach (nou ja, eerder PMS-ween-glimlach-zo-ziélig). Mark ligt in een tweepersoonskamer met één of ander enorm nors ventje. Zegt geen goeiendag als ik binnenkom, heeft nog maar één woord tegen Mark zelf gezegd en toen ik er zondag was had hij ook bezoek en heeft 2 woorden gezegd en 4 keer iets gebromd (het bezoek is het na 5 minuten weer afgetrapt aangezien er niet echt een gesprek in zat :p).

Vandaag zag ik dat ventje dus weer en hij leek ietsje vriendelijker (hij keek me aan en deed ergens een poging tot een glimlach toen ik binnenkwam). Maar nog steeds niks zeggen en zo'n beetje de hele tijd daar liggen en draaien. Nu goed, hij heeft een nieuwe knie, zal vast allemaal erg pijnlijk zijn.

Rond 17 uur komen ze met het avondeten, boterhammetjes. En om één of andere reden zit dat brood in plastic zakjes verpakt. En toen stak dat ventje z'n arm naar mij uit met dat broodzakje in z'n hand. "M'n boterhammen."

Hij kreeg het zakje niet open en 'k vond het zo zielig, dat hele norse ventje die zo zielig vroeg of ik zijn plastic zakje wou openmaken. En van zo'n dingen moet ik blijkbaar wenen :unsure: (Nu vraag ik mij af waarom hij blijkbaar zo weinig bezoek heeft en misschien heeft hij geen familie en dan vind ik het allemaal nóg zieliger en god, ik ga wat anders doen in plaats van daarover te denken.)

rscaboy

Legacy Member
Je hebt blijkbaar een zwak voor oude mannetjes met een zwakke gezondheid.

glashelder

Legacy Member
Haha, blijkbaar. Nee, 'k ben in een emo-bui :unsure:

Toen we naar de cafetaria gingen kwam Mark dan nog mensen tegen die hij kende van vroeger en hun gehandicapt dochtertje was ook mee en die is verzot op Mark en toen vroeg ze of ze haar naam op zijn gips mocht zitten en nu staat daar zo in van die hanenpoten: "F I E N" :cry:

kay-gell

Legacy Member
Zo zalig als het koud is u lekker induffelen in uw deken met alleen een koud koppeke :love:

rscaboy

Legacy Member
MrKend54l zei:
Die is echt om over de grond te rollen van te lachen xD

Dat restaurant moet toch failliet zijn ondertussen? De baas van dat spel is trouwens even erg

JohnnyricoMC

Legacy Member
kay-gell zei:
Maar ik vind dat zo leuk. Ondertussen krab ik wel geregeld aan mijn ballen, das toch al wat mannelijker hé?

het staat geschreven en gedrukt, men moet krabben waar het jeukt:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan