Général Zantas
Legacy Member
Oldskooler zei:
Kzal da maar niet openen op het werk zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oldskooler zei:
NiXiE zei:hoopje omhooggevalle ntrutten en racisten precies
e.House zei:Op RGR fm komt vaak reclame over een poolzaak in Leuven, nog nooit heeft hier iemand begrepen welke zaak ze bedoelen want de naam van die zaak wordt compleet onduidelijk uitgesproken.Slechtste reclame ooit.

Hoe meer ik er aan denk, hoe meer ik geloof dat dat artikel BS is om eerlijk te zijn.Bosvos zei:Ik vind het vooral vreemd dat die gebroeders zich aan zo'n sequel wagen![]()
Oldskooler zei:

Kielse zei:Veel Brasschatenaren zien tramverlenging liever niet komen | atv
Mooi het Brasschaatse kutvolk in beeld gebracht:applause:

Creeping Death zei:Damn, 't filmpje wilt ni laden hier..
Geen idee hoe ze het verwoorden en wat voor redenen ze aanhalen: maar ik kan het wel begrijpen.
Er is ook sprake van de tram door te trekken tot hier in't dorp (Schilde) en ik kan u zeggen dat ik door ook ni sta voor te springen.
- er is een perfecte busverbinding, dus waarom nen tram? de bus is 99 vd 100 gevallen rapper ter plaatse
- den dorpskern is gewoon ni geschikt: een groot stuk bestaat uit slechts 2 rijstroken. Ge moet ofwel de één van de rijstroken opofferen ofwel massa's parking.
- En nen tram geeft sowieso een verstedelijkte indruk. Als ge dan in een landelijke gemeente gaat wonen, is't wel zuur dat ze zo het groen karakter naar de vaantjes helpen
Maar nogmaals: ik heb die mensen hun redenen ni gehoord![]()
- Nogal logisch als er geen tramverbinding is, wat gebeurt er met die 1/100? Zijn dat ongevallen?Creeping Death zei:Damn, 't filmpje wilt ni laden hier..
Geen idee hoe ze het verwoorden en wat voor redenen ze aanhalen: maar ik kan het wel begrijpen.
Er is ook sprake van de tram door te trekken tot hier in't dorp (Schilde) en ik kan u zeggen dat ik door ook ni sta voor te springen.
- er is een perfecte busverbinding, dus waarom nen tram? de bus is 99 vd 100 gevallen rapper ter plaatse
- den dorpskern is gewoon ni geschikt: een groot stuk bestaat uit slechts 2 rijstroken. Ge moet ofwel de één van de rijstroken opofferen ofwel massa's parking.
- En nen tram geeft sowieso een verstedelijkte indruk. Als ge dan in een landelijke gemeente gaat wonen, is't wel zuur dat ze zo het groen karakter naar de vaantjes helpen
Maar nogmaals: ik heb die mensen hun redenen ni gehoord![]()
Creeping Death zei:- En nen tram geeft sowieso een verstedelijkte indruk. Als ge dan in een landelijke gemeente gaat wonen, is't wel zuur dat ze zo het groen karakter naar de vaantjes helpen
Creeping Death zei:Damn, 't filmpje wilt ni laden hier..
Geen idee hoe ze het verwoorden en wat voor redenen ze aanhalen: maar ik kan het wel begrijpen.
Er is ook sprake van de tram door te trekken tot hier in't dorp (Schilde) en ik kan u zeggen dat ik door ook ni sta voor te springen.
- er is een perfecte busverbinding, dus waarom nen tram? de bus is 99 vd 100 gevallen rapper ter plaatse
- den dorpskern is gewoon ni geschikt: een groot stuk bestaat uit slechts 2 rijstroken. Ge moet ofwel de één van de rijstroken opofferen ofwel massa's parking.
- En nen tram geeft sowieso een verstedelijkte indruk. Als ge dan in een landelijke gemeente gaat wonen, is't wel zuur dat ze zo het groen karakter naar de vaantjes helpen
Maar nogmaals: ik heb die mensen hun redenen ni gehoord![]()
Oldskooler zei:

Kandul zei:- Nogal logisch als er geen tramverbinding is, wat gebeurt er met die 1/100? Zijn dat ongevallen?
- Dan wordt de dorpskern aangepast.
- Een tram heeft net een 'groen' karakter, is ook efficiënter dan een bus. Hoe het groene karakter aangetast wordt door een tram, maar niet door wegen waar auto's en bussen op rijden moet je me wel eens uitleggen.
Kingfisher zei:Ze zouden beter eens naar hier in Brussel komen, voor een case study.
In de jaren '50, toen de plannen voor de metro werden getekend, werden alle Brusselse gemeentes gevraagd of ze een halte wouden. Alleen Ukkel moest van geen metro weten:
- de tunnelwerken zouden de historische Belle Epoque huizen doen instorten
- het plebs uit de binnenstad (marollen) zou misschien op zondag naar het schone Ukkel komen, en dat moeten we toch niet willen.
Fast fwd 50 jaar en Ukkel zit met een loeder van een verkeersinfarct, waarbij je dag en nacht, week en weekend in de file staat op de Stallestraat en omstreken.
Een sneltram is hét vervoermiddel bij uitstek om voorstedelijk gebied met de stad te verbinden.
Preske zei:magere redenering. het zijn de zelfde soort stedelingen die beginnen te klagen over stinkende beesten nadat ze naast een boerderij zijn gaan wonen
