u4ea
Legacy Member
KO zei:Zat vandaag al in de bus. Heb hem even geboot m.b.v. HTC oplader. Leds kloppen, heb hem aan nog geen scherm gehangen though.
Edit: ah ja, de gratis T-shirt die er bij zat past me ook perfect![]()
Nice, krijgt iedereen der nen tshirt bij?

Wij hebben hier een stuk of 4/5 usb opladers kiggen. Der zal der wel één van werken zeker?
+ ook te laat besteld. Wel al redelijk lang gelede 'intresse getoont'. Hopelijk is het ni echt 10 weken wachten. 




