Archief - Je glimlach van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
KO zei:
Zat vandaag al in de bus. Heb hem even geboot m.b.v. HTC oplader. Leds kloppen, heb hem aan nog geen scherm gehangen though.

Edit: ah ja, de gratis T-shirt die er bij zat past me ook perfect :p

Nice, krijgt iedereen der nen tshirt bij? :D
Wij hebben hier een stuk of 4/5 usb opladers kiggen. Der zal der wel één van werken zeker?

KO

Legacy Member
u4ea zei:
Nice, krijgt iedereen der nen tshirt bij? :D
Wij hebben hier een stuk of 4/5 usb opladers kiggen. Der zal der wel één van werken zeker?

Over dat shirt: was enkel bij Farnell en enkel als je bij de eersten was die bestelden op 31/03. Shirt ziet er zo uit. Je kon destijds bij je bestelling je maat kiezen.

Over de PSU: Moet 5V en minstens 800 mAh leveren en beschikken over een micro usb aansluiting.

u4ea

Legacy Member
KO zei:
Over dat shirt: was enkel bij Farnell en enkel als je bij de eersten was die bestelden op 31/03. Shirt ziet er zo uit. Je kon destijds bij je bestelling je maat kiezen.

Over de PSU: Moet 5V en minstens 800 mAh leveren en beschikken over een micro usb aansluiting.

Heb em van RS. :( + ook te laat besteld. Wel al redelijk lang gelede 'intresse getoont'. Hopelijk is het ni echt 10 weken wachten. :s

Huxley

Legacy Member
Haha, diene kerel van programma op VTM

Kerel had last van zijn eikel na het vrijen. Den dokter wilt eens zien en trekt zijn voorhuid naar achter, vol met eikelkaas :s :puke: :rofl:
En den dokter: 'Ruikt ge het? Ik wel ze'. 'Ja, ik ook'
Die had hem daar nog nooit van zijn leven gewassen ofzo.

En the fuck, da wordt allemaal in close up gefilmd

Rikie

Legacy Member
Huxley zei:
Haha, diene kerel van programma op VTM

Kerel had last van zijn eikel na het vrijen. Den dokter wilt eens zien en trekt zijn voorhuid naar achter, vol met eikelkaas :s :puke: :rofl:
En den dokter: 'Ruikt ge het? Ik wel ze'. 'Ja, ik ook'
Die had hem daar nog nooit van zijn leven gewassen ofzo.

En the fuck, da wordt allemaal in close up gefilmd

Whut?

Eigenlijk wel grappig. Niet durven naar de huisarts gaan, maar wel ff'kes meedoen aan dat programma. Tzal plezant zijn bij het volgende familiefeest :D Nonkel Eikelkaas

Oij

Legacy Member
Rikie zei:
Whut?

Eigenlijk wel grappig. Niet durven naar de huisarts gaan, maar wel ff'kes meedoen aan dat programma. Tzal plezant zijn bij het volgende familiefeest :D Nonkel Eikelkaas

:D

Wel degoutant eigenlijk.:puke:

Li1quid

Legacy Member
Huxley zei:
En the fuck, da wordt allemaal in close up gefilmd

Zat ik rustig tv te kijken en dacht "zoiets zullen ze wel niet op tv laten zien" en ineens..

BAM

nen 32 inch eikel met kaas op den tv

daimand

Legacy Member
Morgen Rock Werchter! Was zeer blij dat ik vandaag nog een telefoontje kreeg dat mijn oordopjes klaar zijn.

Wat een hemels gevoel! Goedkoop is wat anders maar ik raad het iedereen aan :)


51537552-7008-d5c0.jpg

Tuninboy

Legacy Member
Exorikos zei:
De geboorte van mijn petenkindje. :woohoo:

Proficiat. Vandaag te horen gekregen dat men zuster weer ne kleine ga krijgen. Zen al petere van hare eerste kleine. Die vorige maand 1 jaar is geworden. Time goes to fast op die momenten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan