Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom geld in iets steken dat, ondanks de mankementen, toch geld opbrengt?zarathustra zei:Ik moet na mijn huisaankoop terug wat buffer opbouwen en sparen voor de verbouwing
Zie, nu ben ik oprecht benieuwd wat jij als moderator weet van de hardware/technische redenen waarom het niet simpel zou zijn ?
( allez ik ben een paar keer mod geweest voor een poos en het is niet alsof de serverinfrastructuur toen besproken werd)
Alsook puur beroepsmatig vraag ik me dat af
Of je bedoelt redenen van het type: ' men vindt het het geld niet waard'
Dennoman zei:Praktisch al die schijtseries zijn "trotse" streekproducten van hier. En hier, dat zijn de Antwerpse zuiderkempen en doorgaans het noorden van Vlaams-Brabant. Hier achter aan mijn huis staat een appartementsblok waar nog één van de sets van Familie in is geweest. Waarschijnlijk was ons huis in een periode van 3 jaar elke dag te zien op tv of zo :')

lantaarnpaal zei:Ik vind familie tof en ik kijk daar quasi elke dag naar![]()
JohnnyricoMC zei:Wall of text
. janwouters zei:
sevencrowns zei:Waarom niet gewoon met donaties werken? Ik zou zelf gerust bereid zijn om €10 te sponsoren ofzo.
Rhandd zei:


JohnnyricoMC zei:Niemand doneert aan een NV die ieder jaar een miljoenenwinst boekt. Als TN meer bezoekers wil op 9lives, dan zullen ze eerst wat moeten investeren.
beyl zei:Kzalt daar in Mechelen nekeer gaan zeggen alsek er vantjaar terug onderhoud ga doen!

ik vond het zo ridicuul dat ik de slappe lag ervan kreeg.JohnnyricoMC zei:

JohnnyricoMC zei:Trust us, men vertikt het meer geld in 9L te steken. [...] 9lives valt onder Telenet Portal Gaming, wat een onderdeel is van de afdeling die o.a. digitale tv, consumenteninternet en telefonie voor zich neemt. Dat wordt geleid door mensen die enkel naar cijfertjes kijken en dan is er ook nog een enorme hoeveelheid bureaucratie.