Archief - Je glimlach van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katoom

Legacy Member
zarathustra zei:
Ik moet na mijn huisaankoop terug wat buffer opbouwen en sparen voor de verbouwing :p



Zie, nu ben ik oprecht benieuwd wat jij als moderator weet van de hardware/technische redenen waarom het niet simpel zou zijn ?

( allez ik ben een paar keer mod geweest voor een poos en het is niet alsof de serverinfrastructuur toen besproken werd)

Alsook puur beroepsmatig vraag ik me dat af :p

Of je bedoelt redenen van het type: ' men vindt het het geld niet waard'
Waarom geld in iets steken dat, ondanks de mankementen, toch geld opbrengt?

lantaarnpaal

Legacy Member
Dennoman zei:
Praktisch al die schijtseries zijn "trotse" streekproducten van hier. En hier, dat zijn de Antwerpse zuiderkempen en doorgaans het noorden van Vlaams-Brabant. Hier achter aan mijn huis staat een appartementsblok waar nog één van de sets van Familie in is geweest. Waarschijnlijk was ons huis in een periode van 3 jaar elke dag te zien op tv of zo :')

Ik vind familie tof en ik kijk daar quasi elke dag naar :x

GaMe®

Legacy Member
Haha, op facebook had iemand een kattenfoto gepost, met de meme 'Dat Ass'. Komt daar zo'n heel serieuze reactie op van een meisje:

Jammer van de spelling. maark er van "That ass" of "Die ass" als je hem half Nederlands wil of gewoon "Die kont"​

:lol:

sevencrowns

Legacy Member
Ik krijg €1380 terug van de belastingen.

JohnnyricoMC zei:

Waarom niet gewoon met donaties werken? Ik zou zelf gerust bereid zijn om €10 te sponsoren ofzo.

Vernon

Legacy Member
Doordat ik (wellicht) geslaagd ben en geen herexamens heb, was ik van plan om in augustus nog 2 weken extra te werken (naast mijn vakantiejob in de maand juli). Deze morgen bellen ze mij van diezelfde vakantiejob om te vragen of ik ook nog eens de eerste 2 weken wil werken in augustus :woohoo:.

Ideaal dus, hopelijk is het nu wel een aangename job. Maar aangezien het in het verlengde van mijn studies ligt, is een beetje ervaring wel altijd goed meegenomen.

Shellshock

Legacy Member
Voor mensen die de hele dag op het werk naar MNM en consorten moeten luisteren; laat uw collega's naar dit liedje luisteren en u hebt de hele dagprogrammatie erdoor gejaagd in slechts vier minuten.

[youtube]LRnSHbCzigg[/youtube]

JohnnyricoMC

Legacy Member
sevencrowns zei:
Waarom niet gewoon met donaties werken? Ik zou zelf gerust bereid zijn om €10 te sponsoren ofzo.

Niemand doneert aan een NV die ieder jaar een miljoenenwinst boekt. Als TN meer bezoekers wil op 9lives, dan zullen ze eerst wat moeten investeren.

beyl

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Niemand doneert aan een NV die ieder jaar een miljoenenwinst boekt. Als TN meer bezoekers wil op 9lives, dan zullen ze eerst wat moeten investeren.

Kzalt daar in Mechelen nekeer gaan zeggen alsek er vantjaar terug onderhoud ga doen!

SavaB

Legacy Member
Ik kom terug van een week buitenland op mijn bureau. Ik ga zitten in mijn bureaustoel, waarop een collega vraagt aan mij:
"En? Merkt ge geen serieus verschil?"
Ik kijk wat rond, maar merk niks op dat anders is dan anders.
"Ja, het gaat over uw stoel he!" zegt dezelfde collega.
Ik kijk naar beneden, maar snap echt niet waar hij het over heeft. Dus als ik hem vraag wat er veranderd is, antwoordt hij het volgende:
"Awel, ze zijn vorige week de wieltjes komen vervangen van alle stoelen. Deze wieltjes rijden beter op vasttapijt!"
Serieus, nu kan ik 20 centimeter verder rollen als daarvoor, terwijl de muur op 70 centimeter achter mijn rug staat.

Het enige dat ik kon denken was "First World Problems" :D ik vond het zo ridicuul dat ik de slappe lag ervan kreeg.

h0pje

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Trust us, men vertikt het meer geld in 9L te steken. [...] 9lives valt onder Telenet Portal Gaming, wat een onderdeel is van de afdeling die o.a. digitale tv, consumenteninternet en telefonie voor zich neemt. Dat wordt geleid door mensen die enkel naar cijfertjes kijken en dan is er ook nog een enorme hoeveelheid bureaucratie.

Ahhh, grote bedrijven die zodanig gebureaucratiseerd zijn dat alles maar brak verloopt. Leuke case voor organisatorisch falen :') Bedrijven die anno 2012 het belang van community management niet in zien zijn echt nog fossielen. Mijn glimlach is dan ook dat het ooit als een boomerang terug in hun gezicht gaat belanden.

Vordesh

Legacy Member
Eindelijk goedkeuring van de vdab om via hen hoge school te volgen. 3 jaar betaald naar school ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan