Archief - Je glimlach van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Scifo zei:
Weekske arbeidsongeschiktheid verlengd met een extra week! Goe gedaan spierscheur! :p Donderdag 30° :cool:

FML.

Morgen beginnen we met een werf in Eupen. In de 70 ramen moeten gezet worden. Zie er nu al tegen op.

Katoom

Legacy Member
Tuninboy zei:
FML.

Morgen beginnen we met een werf in Eupen. In de 70 ramen moeten gezet worden. Zie er nu al tegen op.
Wij zijn hier gelukkig net klaar met het dak. :applause:

The Magical Taz

Legacy Member
Net terug van een roadtrip naar de Ægir brouwerij in Flåm...

In de namiddag bij 20 graden in de zon zitten genieten van een frisse pint, en 's avonds over een bergpas rijden tussen sneeuwmuren van een paar meter hoog...

Deze morgen waren er nog een hoop mensen aan het skieën bovenop de bergen nabij Stryn...

Good times...

u4ea

Legacy Member
Geen idee of't glimlach of ergernis is. Ik kijk derjust naar mijn arm en mijn horloge en bandje van gmm staan er al in't wit in van één dagske te werken buiten.

ryoudragon

Legacy Member
Afgezien van verbrande benen is het hier fantastisch vertoeven in kroatië :3 het is om en bij de dertig graden en zwambadwater = heerlijk :love:
Morgen t dorpje es verkennen si :)

Dennoman

Legacy Member
rscaboy zei:
De zaterdagochtend zenden ze op de VTM die schijtprogrammas van de jaren 90 opnieuw uit. Echt een voorbeeld van zodanig slecht dat het grappig wordt.
Praktisch al die schijtseries zijn "trotse" streekproducten van hier. En hier, dat zijn de Antwerpse zuiderkempen en doorgaans het noorden van Vlaams-Brabant. Hier achter aan mijn huis staat een appartementsblok waar nog één van de sets van Familie in is geweest. Waarschijnlijk was ons huis in een periode van 3 jaar elke dag te zien op tv of zo :')

Nonkel Jef en Vennebos zijn hier ook heel dicht in de buurt gefilmd. Mijn excuses aan allen.

Dennoman

Legacy Member
Ik wil ook coole streekproducten gelijk Limburg met hun vlaai, jenever en Gianni Loco :(

[youtube]HaaG4qqGtIc[/youtube]

Vol sjtijl ik zweer.

Flunitrazepam

Legacy Member
Zo, vandaag stukje metaal uit mijn oog laten halen.

Paar dagen druppeltjes gebruiken, en dan moet het in orde zijn. :)

Wel maar 1 dag ziekteverlof. :(

kay-gell

Legacy Member
Het aantal leden in de repkes groep is op enkele uren vertienvoudigd!!!

Kandul

Legacy Member
Al zijn het er 2000, als de server niet meewil dan ga het toch niks uithalen.

kay-gell

Legacy Member
Kandul zei:
Al zijn het er 2000, als de server niet meewil dan ga het toch niks uithalen.

Andere server hé. Met al die reclame hier moet er toch genoeg geld zijn voor de repkes terug te brengen, me dunkt.

Durin

Legacy Member
The Magical Taz zei:
Net terug van een roadtrip naar de Ægir brouwerij in Flåm...

In de namiddag bij 20 graden in de zon zitten genieten van een frisse pint, en 's avonds over een bergpas rijden tussen sneeuwmuren van een paar meter hoog...

Deze morgen waren er nog een hoop mensen aan het skieën bovenop de bergen nabij Stryn...

Good times...

Flam Railway op en met de MTB downhill naar beneden = aanrader.

Alleen zorgen voor een goeie MTB
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan