Tuninboy
Legacy Member
Scifo zei:Weekske arbeidsongeschiktheid verlengd met een extra week! Goe gedaan spierscheur!Donderdag 30°
![]()
FML.
Morgen beginnen we met een werf in Eupen. In de 70 ramen moeten gezet worden. Zie er nu al tegen op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scifo zei:Weekske arbeidsongeschiktheid verlengd met een extra week! Goe gedaan spierscheur!Donderdag 30°
![]()
Wij zijn hier gelukkig net klaar met het dak. :applause:Tuninboy zei:FML.
Morgen beginnen we met een werf in Eupen. In de 70 ramen moeten gezet worden. Zie er nu al tegen op.
Katoom zei:Wij zijn hier gelukkig net klaar met het dak. :applause:
YaMo zei:

Praktisch al die schijtseries zijn "trotse" streekproducten van hier. En hier, dat zijn de Antwerpse zuiderkempen en doorgaans het noorden van Vlaams-Brabant. Hier achter aan mijn huis staat een appartementsblok waar nog één van de sets van Familie in is geweest. Waarschijnlijk was ons huis in een periode van 3 jaar elke dag te zien op tv of zo :')rscaboy zei:De zaterdagochtend zenden ze op de VTM die schijtprogrammas van de jaren 90 opnieuw uit. Echt een voorbeeld van zodanig slecht dat het grappig wordt.

Kandul zei:Al zijn het er 2000, als de server niet meewil dan ga het toch niks uithalen.
The Magical Taz zei:Net terug van een roadtrip naar de Ægir brouwerij in Flåm...
In de namiddag bij 20 graden in de zon zitten genieten van een frisse pint, en 's avonds over een bergpas rijden tussen sneeuwmuren van een paar meter hoog...
Deze morgen waren er nog een hoop mensen aan het skieën bovenop de bergen nabij Stryn...
Good times...
zarathustra zei:vakantiegeld \o/