Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sevencrowns zei:Ja want iedereen iedereen die (deels) zwarte kleding en groene en/of roze drollen in hun haar heeft geplakt is "emo". Ffs. :')
Kingfisher zei:Euh....jaha.
Bosvos zei:Haha, ze zijn Spoed nog eens aan het heruitzenden op VTM, het niveau is daar altijd laag geweest, maar Spoed is toch wel serieus slecht geacteerd![]()

"Editie" indertijd, dat was pas erg. Doet me denken aan wat fragmenten uit Alles Kan BeterBosvos zei:Haha, ze zijn Spoed nog eens aan het heruitzenden op VTM, het niveau is daar altijd laag geweest, maar Spoed is toch wel serieus slecht geacteerd![]()

Familie is gewoon typisch soapacteertalentShellshock zei:Dan hebt ge nog nooit Familie gezien vrees ik.![]()
Vooral die eerste generatie afleveringen van Spoed zijn gewoon zo fout als maar zijn kan.
Bosvos zei:Familie is gewoon typisch soapacteertalentVooral die eerste generatie afleveringen van Spoed zijn gewoon zo fout als maar zijn kan.
Van Editiie kan ik mij niet direct meer iets concreet inbeelden, tijd dat ze zo'n dingen nog eens heruitzenden ipv de 37ste keer Spoed![]()
Shellshock zei:Editie ken ik ook alleen maar van AKB:
[youtube]DC-7GWxED3o[/youtube]

Dennoman zei:"Editie" indertijd, dat was pas erg. Doet me denken aan wat fragmenten uit Alles Kan Beter
"Gaat ge me nu zeggen... dat ge een mensenleven... minder belangrijk vindt... dan OPLAGES?!"
[youtube]a1Y73sPHKxw[/youtube]
Ik weet nog dat ze dat vroeger uitzonden de woensdagmiddag lachwekkend slecht.