Archief - Je glimlach van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kingfisher

Legacy Member
sevencrowns zei:
Ja want iedereen iedereen die (deels) zwarte kleding en groene en/of roze drollen in hun haar heeft geplakt is "emo". Ffs. :')

Euh....jaha.

yarc

Legacy Member
Eindelijk eens een zonneke! :applause: We gaan er maar van profiteren zeker :)

Bosvos

Legacy Member
Haha, ze zijn Spoed nog eens aan het heruitzenden op VTM, het niveau is daar altijd laag geweest, maar Spoed is toch wel serieus slecht geacteerd :D

Shellshock

Legacy Member
Bosvos zei:
Haha, ze zijn Spoed nog eens aan het heruitzenden op VTM, het niveau is daar altijd laag geweest, maar Spoed is toch wel serieus slecht geacteerd :D

Dan hebt ge nog nooit Familie gezien vrees ik. :unsure:

Milfhunter

Legacy Member
[youtube]77nDoXCsGQc[/youtube]

De lipsync van South Park is nog beter :D

Cinnead

Legacy Member
Afgestudeerd als professionele bachelor in de toegepaste informatica ! :D

Dennoman

Legacy Member
Bosvos zei:
Haha, ze zijn Spoed nog eens aan het heruitzenden op VTM, het niveau is daar altijd laag geweest, maar Spoed is toch wel serieus slecht geacteerd :D
"Editie" indertijd, dat was pas erg. Doet me denken aan wat fragmenten uit Alles Kan Beter :)

"Gaat ge me nu zeggen... dat ge een mensenleven... minder belangrijk vindt... dan OPLAGES?!"

[youtube]a1Y73sPHKxw[/youtube]

Bosvos

Legacy Member
Shellshock zei:
Dan hebt ge nog nooit Familie gezien vrees ik. :unsure:
Familie is gewoon typisch soapacteertalent :D Vooral die eerste generatie afleveringen van Spoed zijn gewoon zo fout als maar zijn kan.

Van Editiie kan ik mij niet direct meer iets concreet inbeelden, tijd dat ze zo'n dingen nog eens heruitzenden ipv de 37ste keer Spoed :p

Anoniem04

Legacy Member
Familie verdient een oscar in vergelijking met die eerste seizoenen van Spoed.

Shellshock

Legacy Member
Bosvos zei:
Familie is gewoon typisch soapacteertalent :D Vooral die eerste generatie afleveringen van Spoed zijn gewoon zo fout als maar zijn kan.

Van Editiie kan ik mij niet direct meer iets concreet inbeelden, tijd dat ze zo'n dingen nog eens heruitzenden ipv de 37ste keer Spoed :p

Editie ken ik ook alleen maar van AKB:

[youtube]DC-7GWxED3o[/youtube]

Achja, in de jaren '90 kon VTM met zowat alles wegkomen, de mensen keken toch massaal:

[youtube]tGDL7kLZ7E4[/youtube]

[youtube]oexp_0Nif7A[/youtube]

[youtube]nC7TpOjyxK4[/youtube]

En laten we deze niet minder verdienstelijke poging van VT4 ook niet vergeten:

[youtube]ISYpXduqe2o[/youtube]

rscaboy

Legacy Member
Dennoman zei:
"Editie" indertijd, dat was pas erg. Doet me denken aan wat fragmenten uit Alles Kan Beter :)

"Gaat ge me nu zeggen... dat ge een mensenleven... minder belangrijk vindt... dan OPLAGES?!"

[youtube]a1Y73sPHKxw[/youtube]

oh man editie :rofl: Ik weet nog dat ze dat vroeger uitzonden de woensdagmiddag lachwekkend slecht.

Familie kon er ook wat van Zita Video - Familie - Didier De Kunst pest-dreigt-vertelt | video filmpjes | familie, didier, de, kunst, pest, dreigt, vertelt

De zaterdagochtend zenden ze op de VTM die schijtprogrammas van de jaren 90 opnieuw uit. Echt een voorbeeld van zodanig slecht dat het grappig wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan