[LRRP]
Legacy Member
Ion1c zei:
Schijke!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ion1c zei:
Ik doe beterSelderijstok zei:Eventjes mijn vrije dagen berekend die ik nog kan opnemen. Alles samen met conge, recup en feestdagen...41,5 dagen![]()

Furon zei:
Gatsby zei:

Never forget.shiche zei:9/11 thread dat gesloten is
Gatsby zei:
leonzo zei:Uw humor was dan ook onmisbaar.
Audiosleef zei:Helaas niet technoviking, het waren een 20-tal "emo's" in het zwart dat in de openlucht overdag aan het "raven" waren.
cdp1193 zei: