PinkyNTheBrain
Legacy Member
zarathustra zei:must.. not... spend <.<
WHY NOOOOOT?!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zarathustra zei:must.. not... spend <.<
Dillyracer zei:
Ongelooflijk.

In theorie is het zo simpel hé.kay-gell zei:Andere server hé. Met al die reclame hier moet er toch genoeg geld zijn voor de repkes terug te brengen, me dunkt.
Kandul zei:In theorie is het zo simpel hé.

JohnnyricoMC zei:M'n Raspberry Pi-preorder vastgelegd. Tijd om de ouwe xbmc-bak met pensioen te sturen.
PinkyNTheBrain zei:WHY NOOOOOT?!

Kandul zei:In theorie is het zo simpel hé.

Kandul zei:In theorie is het zo simpel hé.

Toen ik die titel las, moest ik spontaan aan dit denkenDude87 zei:

uw vermoedens zijn fout, het forum is serieus winstgevend. echter wel niet voor telenet, maar voor tvgas.eS_ViCi zei:Tja, ergens is dat ook wel begrijpbaar. Tkost extra geld, maar de return naar hen toe is compleet nihil, dus waarom zouden ze er tijd, geld en mensen in moeten steken als het forum vanuit hun standpunt even goed draait (of slecht, ik vermoed dat het voor telenet ook geen vetpot is nu).
Tr1ploid zei:
KO zei:In de praktijk ook lol. Geld kan hier het enige obstakel zijn.
En ja, ik heb de kennis van zaken om hier uitspraken over te doen![]()
Ik bedoel inderdaad andere redenen dan "gewoon even een server vervangen". Wat de reden eigenlijk is weet ik niet maar dan kan ik wel nog altijd beweren dat het in theorie allemaal veel simpeler is dan in de praktijk, want anders was het al lang opgelost. Of dat nu geld, technische kennis of wat dan ook is.zarathustra zei:Zie, nu ben ik oprecht benieuwd wat jij als moderator weet van de hardware/technische redenen waarom het niet simpel zou zijn ?
( allez ik ben een paar keer mod geweest voor een poos en het is niet alsof de serverinfrastructuur toen besproken werd)
Alsook puur beroepsmatig vraag ik me dat af
Of je bedoelt redenen van het type: ' men vindt het het geld niet waard'
KO zei:Hmm. Mijne is maandag verzonden.
Heb vandaag mijn benodigdheden gekocht, op basis van RPi VerifiedPeripherals - eLinux.org. Het is belangrijk om te beseffen dat de Pi zonder power supply wordt geleverd en dat hij nogal difficile is met powered usb hubs etc.
- LogiLink 4-Port Hub €13,60 Niet via lets-sell!, maar via Amazon.de zelf (lagere shipping)
- Transcend Extreme-Speed SDHC 16GB Class €14,95
- NOKIA AC-10E microUSB chargeur (als power supply) €8,90
- HDMI kabel 1 mtr verguld V1.4 + ethernet €4,60
Zo goedkoop is dat ding toch niet, alles bij elkaar.
zarathustra zei:Zie, nu ben ik oprecht benieuwd wat jij als moderator weet van de hardware/technische redenen waarom het niet simpel zou zijn ?
( allez ik ben een paar keer mod geweest voor een poos en het is niet alsof de serverinfrastructuur toen besproken werd)
Alsook puur beroepsmatig vraag ik me dat af
Of je bedoelt redenen van het type: ' men vindt het het geld niet waard'

denkimi zei:uw vermoedens zijn fout, het forum is serieus winstgevend. echter wel niet voor telenet, maar voor tvgas.