Archief - Je glimlach van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
Geslaagd galabal en zoals gehoopt een paar mensen serieus aan het zagen en wenen dat het galabal slecht was omdat er geen/amper elektronische muziek was.

God so predictable. :lol:

Chappii (oi22)

Legacy Member
pinoken zei:
Geslaagd galabal en zoals gehoopt een paar mensen serieus aan het zagen en wenen dat het galabal slecht was omdat er geen/amper elektronische muziek was.

God so predictable. :lol:

elektronische muziek :')

Welke muziek werd er dan wel gespeeld? :)

pinoken

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
elektronische muziek :')

Welke muziek werd er dan wel gespeeld? :)

Ik kan niet overal een naam op plakken maar er was gewoon een bandje dat allerlei dingen speelde zoals "Sweet home alabama" . Heel laat in de avond hadden ze blijkbaar toch een DJ voorzien maar daar heb ik mij ook nog lang mee geamuseerd. Maar die gezichten van bepaalde mensen daarvoor, priceless. Ik vond het helemaal geweldig dat sommige mensen al naar huis gegaan waren omdat er geen DJ was nog voor de DJ er was, dubbele pret! :)

vloet

Legacy Member
Gossip op werchter
uit De Morgen:

"Daar veranderde zelfs Ditto's duik in het publiek niets aan."

Vreemd dat ze het aantal doden er niet bijzetten. Misschien moeten die nog geteld worden?

svp46

Legacy Member
pinoken zei:
Ik kan niet overal een naam op plakken maar er was gewoon een bandje dat allerlei dingen speelde zoals "Sweet home alabama" . Heel laat in de avond hadden ze blijkbaar toch een DJ voorzien maar daar heb ik mij ook nog lang mee geamuseerd. Maar die gezichten van bepaalde mensen daarvoor, priceless. Ik vond het helemaal geweldig dat sommige mensen al naar huis gegaan waren omdat er geen DJ was nog voor de DJ er was, dubbele pret! :)

Was hier ook zo, iedereen na een half uur weg en ergens anders gaan feesten.:p
Trok nu wel op niet veel, hopelijk als kosh 1 is, dat ze 1 groot bal geven.:woohoo:

Dennoman

Legacy Member
Pakje dat het in amper 5 werkdagen tot bij bestemmeling in Amerika heeft gered. Mijn pakje zit na 4 werkdagen in Brussel bij de douane, hopen dat het hier ofwel morgen, ofwel maandag is (ik weet niet wie USPS verdeelt).

Jaja bPost, als het goed is, zeg ik het ook!

u4ea

Legacy Member
Dennoman zei:
Pakje dat het in amper 5 werkdagen tot bij bestemmeling in Amerika heeft gered. Mijn pakje zit na 4 werkdagen in Brussel bij de douane, hopen dat het hier ofwel morgen, ofwel maandag is (ik weet niet wie USPS verdeelt).

Jaja bPost, als het goed is, zeg ik het ook!

My pleasure.:niceone:



ook al zennek nog ma 4 dage vakantiejob aan't doen. :unsure:

Dennoman

Legacy Member
Zwijgt maar, facteur! Ik ben al blij dat de sorteerders het niet pikken! :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan