Archief - Je glimlach van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dennoman zei:
Zwijgt maar, facteur! Ik ben al blij dat de sorteerders het niet pikken! :unsure:

Wij hebben lang genoeg ne schelen otter van ne facteur gehad die 't verschil tussen een 6 en een 9 niet zag:doh: Dat, of hij had dyslexie.:unsure:

Dinsdagland

Legacy Member
Over BPost gesproken. Levert Taxipost (bpack 24h pro) op zaterdag?

ryoudragon

Legacy Member
Zit ik juist naar de ondergaande zon te kijken vanop een muurtje aan het keienstrand van kroatie, terwijl er wat kindjes in de voorgrond spelen, begint het bandje van het terras naast mij 'top of the world' te spelen. Dit terwijl de zon langzaamaan verdween achter het onbewoonde eilandje een kilometer van waar ik zat. Prachtig. Ik kan tevreden sterven.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Over BPost gesproken. Levert Taxipost (bpack 24h pro) op zaterdag?

Neen. PostNL/TNT wel, maar da's zowat een volwaardige koeriersdienst.

Dinsdagland

Legacy Member
Grmbl

Coolblue voor tien uur bestellen, morgen in huis mijn hol.

Tonerider

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Grmbl

Coolblue voor tien uur bestellen, morgen in huis mijn hol.
met morgen bedoelen ze meestal volgende werkdag. Wat logisch is imo.

Edit: den johny was me voor.

Dinsdagland

Legacy Member
Mij niet goed uitgedrukt.

Had woensdag al besteld, vandaag hebben ze het pas op de post gedaan. Nu met het weekend nog langer wachten. :)

rscaboy

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Wij hebben lang genoeg ne schelen otter van ne facteur gehad die 't verschil tussen een 6 en een 9 niet zag:doh: Dat, of hij had dyslexie.:unsure:

Ik denk dat hij verhuisd is. Vanochtend hoor ik de bel en sta ik binnen de minuut aan de deur maar niemand te zien. Daarnet gekeken op de tracking en er zou een bericht nagelaten zijn...

Natuurlijk niets in de bus en de tracing zegt ook niets behalve bericht nagelaten.

StrongSurvivor

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Mij niet goed uitgedrukt.

Had woensdag al besteld, vandaag hebben ze het pas op de post gedaan. Nu met het weekend nog langer wachten. :)

had woensdag ook iets besteld voor 22u, dat is vandaag geleverd. Gisterenmiddag mail gekregen dat het product niet op voorraad was, om 17u een SMS dat het klaar voor verzending was :wtf:. Coolblue heeft +100 webstores, vrij impressive dat ze alles toch vrij snel buiten krijgen.

Vernon

Legacy Member
Tripje naar Londen aan het boeken met de vriendin. Ik kan nu al niet meer wachten, wat een geweldige stad ook. Hopelijk lukt het mij om daar mijn stage in mijn laatste jaar te doen.

e.House

Legacy Member
ben je er al geweest of ga je er gewoon vanuit dat het een "geweldige" stad is?

Vernon

Legacy Member
3x geweest (met school en ouders) en al vrij vaak gewoon een weekend gaan logeren bij familie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan