Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Redhunter

Legacy Member
Paus Gregorius XIII heeft ooit eens 10 dagen laten skippen, dus op en 31ste gaat iedereen ver(r)ast zijn als de wereld alsnog vergaat. :cool:

biotek

Legacy Member
de maya kalender stopt maar in 2 uur : 05:11 uur lokale tijd in de yucatan
dus nog 1 uur en 55 min te gaan

Blanco

Legacy Member
Kom ik gisteren één tegen met een spiegelreflexcamera, een Canon EOS 5D Mark II, ferm toestel waarvan de body alleen al +- €1700 kost.
Omdat ik zelf een vrij gewone Nikon D-90 heb, vraag ik haar om dat apparaat eens te testen.
Zie ik dat ze binnen portretten zat te fotograferen op de automatisch stand landscape, in ISO 1600 en mét inbuilt flash. Zowat alles dat je fout kan doen, deed ze ook. :doh:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
sharpshot zei:
Dit snap ik toch niet, een gsm kiezen met een oud OS waar je zo goed als zeker gaat mogen fluiten naar uw update, 2013 is gwn om u even af te schepen en ee jaar te laten hopen. Terwijl dat os nauwelijks ondersteund is en zo goed als geen apps heeft. Zit je daar met een nieuwe gsm die paar jaar achterligt qua technologie en waar je niets mee bent.

Die update komt er zoiezo wel, je kan hem er al gemakkelijk opzetten zoals ik al zei, maar het is nog niet de 'officiele' versie, en ja ik had misschien een iPhone kunnen kopen maar dat heb ik bewust niets gedaan,

1. Werd niet aangeboden met dat abonnement (oke, ik MOET dat abonnement niet nemen maar bon) en 2. Ik heb al enkere jaren een iPod Touch die nog steeds perfect draait en waarmee 'k graag nog een paar jaar mee verder doe, en om een iPhone te kopen terwijl ik een iPod Touch heb vindt ik redelijk nutteloos.

Op vlak van apps zijn er inderdaad een stuk minderd maar de meest 'bekende' zijn er wel, het is ook vooral de interface en gebruikvriendelijkheid die me aanspreekt, en last but not least alle positieve recensies erover!

cram

Legacy Member
gelezen van iemand op gezichtboek

Als je vandaag vreemd volk aan je voordeur krijgt met pluimen op hun hoofd en een steen rond hun nek.... VOORAL gene paniek.... t'zijn alleen maar de Maya's met een nieuw kalender !!! :D

megrohlsta

Legacy Member
De schoonmoeder heeft "lukken" gebakken. Nomnomnom ^_^
Ik moet mijn lief gelijk geven, ze zijn SUPERLEKKER! en verslavend. :drool:

Zal wel deels liggen aan het deeg-maken-talent van hem zeker?

TheRedDevils

Legacy Member
Hekje# zei:

luk%20klein.jpg


:drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan