Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?therapy? zei:En zeker Typhoon, geweldig debuutalbum!
Typhoon - Vlieger (lyrics) - YouTube

Redhunter zei:Paus Gregorius XIII heeft ooit eens 10 dagen laten skippen, dus op en 31ste gaat iedereen ver(r)ast zijn als de wereld alsnog vergaat.![]()
Ondertussen zelf de boel opengezwierd en het bleek inderdaad een simpele condensator te zijn. Deze morgen langs elektro-zaak gepasseerd en soldeerbout + nieuwe condensator gehaald. Na even te prutsen (had nog nooit gesoldeerd) alles proper vervangen en weer ineen gezet. Stekker ingestoken, blimp, lichtje aan, alles marcheert. :applause:eS zei:Monitor die het begeven heeft na net meer dan 3 jaar, dus juist buiten garantie. Tis een gekend probleem met een slechte condensator en dus relatief makkelijk op te lossen, alleen kost het waarschijnlijk meer dan een nieuwe monitor als ge het laat doen.:doh:

ryoudragon zei:[YOUTUBE]ZprZMEkB9kg[/YOUTUBE]
en bij deze ook: oh god de nostalgie![]()
eS zei:Ondertussen zelf de boel opengezwierd en het bleek inderdaad een simpele condensator te zijn. Deze morgen langs elektro-zaak gepasseerd en soldeerbout + nieuwe condensator gehaald. Na even te prutsen (had nog nooit gesoldeerd) alles proper vervangen en weer ineen gezet. Stekker ingestoken, blimp, lichtje aan, alles marcheert. :applause:
TLDR: monitor zelf gefixt voor €10 en ondertussen mijzelf leren solderen.![]()
Saphira zei::naughty:
Pokémon, geen Yu-gi-Yo

ryoudragon zei:Tis Yu-Gi-Oh!
Don't worry, I like 'm both![]()
lantaarnpaal zei:ryou is terug :applause::applause::applause:
Niet dat m'n ban veel uitmaakte want k zat weer de halve week zonder internet. Ik heb nu al de volle... 15 minuten internet =.=" Ik moet wel zeggen dat ik (misschien mede daardoor) zeer fijne en beweeglijke dagen achter de rug heb. Twee kerstfeestjes, uitgegaan tot in de vroege uurtjes, gaan zwemmen, Virtue's Last reward zitten spelen elk moment dat ik zou moeten slapen... this week was a good week. K kan met een goed gevoel beginnen blokken ^^
ryoudragon zei:tzal wel zijnNiet dat m'n ban veel uitmaakte want k zat weer de halve week zonder internet. Ik heb nu al de volle... 15 minuten internet =.="
also:![]()
In mijn geval wel omdat ik exact wist wat er kapot was (condensator die bol staat = kaputski) en er niks anders mis was. Als ge echt elke component moet uitmeten ist een ander paar mouwen.Utred zei:Is dat zo gemakkelijk? Dan ga ik dat zelf ook eens doen, want ik zit al een hele tijd met hetzelfde probleem.

Romeo Carpaccio zei:pssst; ze waren allemaal aan 't roddelen toen je weg was!

lantaarnpaal zei:ryou is terug :applause::applause::applause: