Archief - Je glimlach van vandaag - deel 27

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dubhead

Legacy Member
Mijn rapport begint geleidelijk aan beter te worden... :)
Maar goe is het nog lang niet

Saphira

Legacy Member
Jobstudent bij de Colruyt zijn is wel heel leuk. Eindejaarscadeau: bon van 40€ voor in de Colruyt en nog eens een gratis kookboek :D.

GaMe®

Legacy Member
Haha, ik schreef net per ongeluk in een e-mail:

Beste Betty

Betankt voor de snelle reactie..

eS

Legacy Member
eS zei:
Monitor die het begeven heeft na net meer dan 3 jaar, dus juist buiten garantie. Tis een gekend probleem met een slechte condensator en dus relatief makkelijk op te lossen, alleen kost het waarschijnlijk meer dan een nieuwe monitor als ge het laat doen.:doh:
Ondertussen zelf de boel opengezwierd en het bleek inderdaad een simpele condensator te zijn. Deze morgen langs elektro-zaak gepasseerd en soldeerbout + nieuwe condensator gehaald. Na even te prutsen (had nog nooit gesoldeerd) alles proper vervangen en weer ineen gezet. Stekker ingestoken, blimp, lichtje aan, alles marcheert. :applause:

TLDR: monitor zelf gefixt voor €10 en ondertussen mijzelf leren solderen.:D

ryoudragon

Legacy Member
[YOUTUBE]ZprZMEkB9kg[/YOUTUBE]

en bij deze ook: oh god de nostalgie :love:

Utred

Legacy Member
eS zei:
Ondertussen zelf de boel opengezwierd en het bleek inderdaad een simpele condensator te zijn. Deze morgen langs elektro-zaak gepasseerd en soldeerbout + nieuwe condensator gehaald. Na even te prutsen (had nog nooit gesoldeerd) alles proper vervangen en weer ineen gezet. Stekker ingestoken, blimp, lichtje aan, alles marcheert. :applause:

TLDR: monitor zelf gefixt voor €10 en ondertussen mijzelf leren solderen.:D

Is dat zo gemakkelijk? Dan ga ik dat zelf ook eens doen, want ik zit al een hele tijd met hetzelfde probleem.

ryoudragon

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
ryou is terug :applause::applause::applause:

tzal wel zijn :cool: Niet dat m'n ban veel uitmaakte want k zat weer de halve week zonder internet. Ik heb nu al de volle... 15 minuten internet =.=" Ik moet wel zeggen dat ik (misschien mede daardoor) zeer fijne en beweeglijke dagen achter de rug heb. Twee kerstfeestjes, uitgegaan tot in de vroege uurtjes, gaan zwemmen, Virtue's Last reward zitten spelen elk moment dat ik zou moeten slapen... this week was a good week. K kan met een goed gevoel beginnen blokken ^^

also: :hug:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
ryoudragon zei:
tzal wel zijn :cool: Niet dat m'n ban veel uitmaakte want k zat weer de halve week zonder internet. Ik heb nu al de volle... 15 minuten internet =.="

also: :hug:

pssst; ze waren allemaal aan 't roddelen toen je weg was!

eS

Legacy Member
Utred zei:
Is dat zo gemakkelijk? Dan ga ik dat zelf ook eens doen, want ik zit al een hele tijd met hetzelfde probleem.
In mijn geval wel omdat ik exact wist wat er kapot was (condensator die bol staat = kaputski) en er niks anders mis was. Als ge echt elke component moet uitmeten ist een ander paar mouwen.
Solderen zelf is vrij simpel (lang leve google en youtube voor do's en don'ts), gewoon uwen tijd nemen en eerst es testen door bv 2 stroomdraden aan elkaar te solderen.
Btw, mocht ge een soldeerbout nodig hebben, ge weet mij wonen;)

Binoshi

Legacy Member
Een agente die met haar politiehond aan een matrak zit rond te draaien in de Brusselse Metro. Koddig om te zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan