stinky
Legacy Member
En het refereren naar de Ronde als een kermiskoers is ook niet nodig.
Het is belachelijk om te denken dat die renners, ookal pakt er een deel doping van, niet alles moeten doen voor hun sport. En te denken dat alle supporters daar tegen hun zin staan.
Het is heel laag van de renners die zich doperen, maar daarom een hele sport minimaliseren, is al even belachelijk.
Het is belachelijk om te denken dat die renners, ookal pakt er een deel doping van, niet alles moeten doen voor hun sport. En te denken dat alle supporters daar tegen hun zin staan.
Het is heel laag van de renners die zich doperen, maar daarom een hele sport minimaliseren, is al even belachelijk.


.



mijn oren.